• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NWA & DC9

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Finnes det spesifikke ruter ut av MSP, DTW eller MEM hvor man er 'garantert' DC9? Uavhengig av variant.
 
Det er mulig det gjør det, men jeg slet ihvertfall med å finne det da jeg lette for noen uke siden. Var ofte en blanding av DC-9, 319, 320 og CRJ-900 på de rutene jeg så på. Så jeg lette istedet etter spesifikke avganger og håper på at det ikke blir noe equipment change.

Booket DCA-DTW-ORD, hele veien satt opp med DC-9
 
Eksakt samme erfaring jeg sitter med. Prøver å få skviset inn en Diesel-flight utpå nyåret, men det er noe mer utfordrende enn jeg hadde sett for meg med tanke på at det fortsatt er snaue 70 i drift.
 
Ser ut som det fortsatt er en del avganger med DC-9 fra MSP til BIS og FAR. Har fløyet DC-9 til GFK flere ganger, men der er det bare CRJer nå ser det ut til.

EDIT: IAH-MSP flys også av DC-9 på en del avganger.
 
Last edited:
Back
Top