• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default November og lørdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best lørdag fra Ris. Lekt tenåring og sov til 06:30…totalt oppskrytt. Årets rakfisklag her i kveld - for 21. gang - alt av fisk og drikke i hus og mht til det siste så burde jeg faktisk få igjen på skatten neste år. Ha en herlig lørdag:-)

God morgen fra London. Hos Melia ventet det sjokoladekake med gratulasjoner til mor. Oppgradert begge rom til The Level så alle er fornøyde. Loungen er fem ganger så hyggelig å sitte i sammenlignet med amerikanske kjeder (praktisk når en er flere på tur) og vinen blir stående fremme gjennom kvelden. Spriten fjernes 18.30, men det er vel likegreit. Får se hva dagen bringer av sprell foreløpig er tenåringen bedre på å være det enn EB skryter på seg med å våkne 06.30.

• Like
Reactions: EB
God morgen. Begge gutta skal kjøres på hockeytrening i løpet av dagen, og med dagens vær er det nok greit de driver med innendørsidrett på vinteren. Biff og bearnaise (fra bunnen av) i kveld, så må ut å ordne noen ingredienser her. Men vinen har jeg alt i hus. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Her blir det nok indretjeneste. Uteaktiviteter blir nok begrenset til å gå til matbutikken samt legge minstemann til å sove

Heia fra Home Hotel Havnekontoret. Morsomt å teste staycation, sovet nesten 10t for første gang på flere år - merkelig følelse! Når fruen våkner blir det hotellfrokost og så hjem på 15min. Neste måltid blir middag, som forøvrig var kanon god her på hotellet i går. Kudos til Strawberry for et bra ‘Home’-konsept.

Morn fra Tananger,

Regn og blåst her over i sørvest. Det gjør for såvidt ingenting , dagen går med til jobbing på Flymuseet med gjengen av aktive medlemmer innendørs.

Ha en flott lørdag.

Best lørdag fra Ris. Lekt tenåring og sov til 06:30…totalt oppskrytt.
Da våknet jeg for en gangs skyld før deg. 06.20 her.

God morgen fra Klækken. Andre gangen vår her i år og nå med opphavet. Det er jo ikke akkurat Buckingham Palace her oppe men det er utrolig hyggelige og fine folk som jobber her. Og så er suiten deres forbausende fin og koster ikke rare greiene. Bare litt styr at man må ringe for å booke den.

Så kan du leve med en snittalder på 79,3 år er det en finfin plass.

Nå bærer det straks hjemover. Ha en best lørdag!

Ahhh.. våkne opp hjemme ass.. I dag satt frokosten der den skulle. Litt deilig med innevær og la skrotten få litt UV-fri. Mor drar på tennisturnering så får man se hva man finner på før man skal kokkelere igjen.

Attachments

• IMG_7442.webp
    IMG_7442.webp
    69.6 KB · Views: 9
Da våknet jeg for en gangs skyld før deg. 06.20 her.

God morgen fra Klækken. Andre gangen vår her i år og nå med opphavet. Det er jo ikke akkurat Buckingham Palace her oppe men det er utrolig hyggelige og fine folk som jobber her. Og så er suiten deres forbausende fin og koster ikke rare greiene. Bare litt styr at man må ringe for å booke den.

Så kan du leve med en snittalder på 79,3 år er det en finfin plass.

Nå bærer det straks hjemover. Ha en best lørdag!
Elsker sånne steder man ikke får booket alt med en gang over nett hehe. Det er noen av dem igjen i Norge, særlig en del camping/hytteutleier etc.God dag fra Oslo, en kveldsvakt venter, så før den tid får jeg vel ta en tur i butikken.

God lørdag fra et sommerlig Santiago. Hyggelig med helgebesøk. Straks frokost og så biltur til Valparaíso òg stillehavskysten. Lunsj på en hyggelig vingård i Casablanca-dalen på returen. Satser på å få noen kasser med hjem også. Ha en bra dag.

Det er lørdag på Sørlandet også!
Vår Herre har beordret storrengjøring, så det høljer ned. Det har det gjort non stop siden i går kveld og skal fortsette til langt på kvelden. Mulig det er syndefloden. Så for å være sikker på å ikke drukne edru, har jeg tatt meg et glass!
Ellers ingen planer for dagen enn å fortsette med noen glass til.

Hikk og hei og god lørdag ønskes!

God Lørdag fra date-weekend i Hamburg. Veldig OK med konsert i storsalen i Elbphilharmonie i går, med dobbelt oskarvinnende komponist :) Hamburg er så fin!

God aften fra Stavanger.
Her startet dagen med besøk hos datter og barnebarn, og jeg nyyyyter det.
Etterpå ble det besøk på arbeidsplassen til eldste avkom før turen gikk til Sola sammen med yngste for vask, innvendig rengjøring og voksing av bilen hennes. På vei hjem ble det kjøpt inn indrefilet som straks går på panna. En middels Amarone er også åpnet.
Ha en flott aften :)

Back