BU662
critical mind
Re: Norwegians svært vellykkede markedsføring
Hvorfor skal jeg ta bare SAS NO flaten i betraktning siden DY flyr en del ruter fra CPH, ARN og WAW???
Kanskje man klarer a se at hver "side" klarer a finne argumenter pro / contra. Tommy kommer med prosenter, man kan sette totale tall MD80 vs 737-300...
Mens - til slutt er denne argumentasjon totalt dumt. Det finnes bare en miljovennlig fly, og dette fly er en glider. Alle andre fly, som brenner noe, forurenser og emmiterer noe. Og all dette skader klimaet pa hver sitt vis.
Hvorfor skal jeg ta bare SAS NO flaten i betraktning siden DY flyr en del ruter fra CPH, ARN og WAW???
Kanskje man klarer a se at hver "side" klarer a finne argumenter pro / contra. Tommy kommer med prosenter, man kan sette totale tall MD80 vs 737-300...
Mens - til slutt er denne argumentasjon totalt dumt. Det finnes bare en miljovennlig fly, og dette fly er en glider. Alle andre fly, som brenner noe, forurenser og emmiterer noe. Og all dette skader klimaet pa hver sitt vis.