Norwegians sommer-ops 2017 (Jet Time, Blue Panorama, SmartLynx, GetJet Airlines ++)

Da får du fly en sjelden type, ikke så veldig mange av de som suser rundt enda. Går nok helt strålende skal du se.

bekymrer meg ikke om å fly en -400
men er mer bekyrma over en redd-for-å-fly svigers og kjæreste som fikk sjokk når de så at de skal fly som er over 23 år gamle hahaha
jeg gleder meg for å få enda en 737 i lista =)

Vet noen hvilket individ som skal fly DY1880 OSL-PVK i morgen? Står oppført med Small Planet Airlines

Fløy DY1738 i går 7/7 med 789. Fantastisk maskin, og jeg var imponert over hvor velsmurt in-flight entertainment var, samt effektivitet på servering og boarding. Om Norwegian slutter å kansellere og fly rutene sine selv har de et ganske solid produkt. Kanselleringer, flybytte, innleie og ombooking er for meg (og mange andre) et stort minus og usikkerhetsmoment som gjør at jeg vegrer meg for å bestille neste års ferietur med de. Så får vi se om jeg har lært da.... ;)

Ser at GetJet ikke kunne stille med B734 hele tiden mens Norwegian venter på at orange2fly skal motta sin nye A320. Derfor har HiFly fløyet 9H-TQM fra BCN fra 8/7-11/7.

HiFly skal som sakt også fly med CS-TFZ fra OSL noen dager for 787.

Samt at 9H-JAI skal fly for NAX fra ARN i hele Juli/August.

EI-CMD Boeing 767-300 fra Blue Panorama har flydd FCO-HEL-FCO og FCO-ARN i dag, skal tilbake til FCO i kveld. Blir den lenge hos DY?

Ser at ARN-NCE-ARN i morgen tidlig er satt opp med A330-200?

EI-CMD Boeing 767-300 fra Blue Panorama har flydd FCO-HEL-FCO og FCO-ARN i dag, skal tilbake til FCO i kveld. Blir den lenge hos DY?

Ser at ARN-NCE-ARN i morgen tidlig er satt opp med A330-200?

Blue Panorama sin B738 som flyver for D8 fra FCO er ute, så da stiller de opp med sin litt større B763 mens B738 er ute.

9H-JAI står i AGP, sikkert teknisk vil jeg tro siden den blir operert av B738 fra NAX i dag, forsinket. Derfor flyver HiFly med CS-TFZ fra ARN isteden for 9H-JAI imorgen.

Ikke alle var helt fornøyd med løsningen til Norwegian ser jeg.
Syns igrunn det er litt drøyt jeg også og bli slept av i Billund og buss 10 timer til Oslo igjen..
Fra Norwegian sin facebook side
19989320_10154821580310658_7983144679666780705_n.jpg

Last edited:
Det der er hårreisende. "Vi flyr til Oslo, men flyet lander i Billund og du må ta buss i x antall timer for å komme hjem."

Fytti katta. Mye hummer og kanari som flyr for DY om dagen. Nesten som jeg vurdere å booke DY bare for å fått raske meg med en 747, 767 og en MD!

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Min bror fikk 787 til Nice og oppgradering til business eller hva man kaller det.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

Det der er hårreisende. "Vi flyr til Oslo, men flyet lander i Billund og du må ta buss i x antall timer for å komme hjem."

Den ble visstnok kansellert i følge Dagbladet. Men OY-RUE gikk vel ut til KEF tidligere i dag?

Back