Norwegians rute nr. 100 - hva blir det?

Originally posted by VannMannEn
Sterling flyr jo videre fra cph.....

Med tanke på det tempoet NB taper penger i, skal vi ikke være sikre på at det varer så lenge...

Originally posted by sk931

Originally posted by valen

Palermo på sicilia hadde vert en gullgruve for DY!!
Hvorfor det ??

Hilsen
Ole

Fordi Norwegian er VERRE enn SAS når de har monopol på en rute. Grisedyrebilletter = gullgruve

Originally posted by BU662

Palermo ligger i Europa, spesielt Italia og dermed gjelder EU lovverk som faktisk betyr at hver kan flyr dit.

A heve at Norwegian melker sine pax mere enn SAS er dumt og viser at man har ingen idee om Business. Her monopolist tar Cournot prisen, som er maksimum av hva kan tas uten at man fa problemer eller konkurranse!

Kanskje ikke verre, men ihvertfall like ille... Å påstå annet er dumt

Ingen har vel vært verre opp igjennom årene til dette med å skru prisen hinsides all fornuft enn akkurat SK spør du meg da....

Hvorfor det ??

Hilsen
Ole

Et paradis for turglade normenn. Hit reiser mange normenn for å gå i fjellene samt å kombinere det med sol å bading. Så hvorfor ikke ?

Hvorfor det ??

Hilsen
Ole

Et paradis for turglade normenn. Hit reiser mange normenn for å gå i fjellene samt å kombinere det med sol å bading. Så hvorfor ikke ?

Du får sende inn forslaget. Men som rute 100 passer vel ikke skoene helt ;)

Originally posted by MountainDew

Men har ikke Norwegian allerede annonsert en rute til Afrika før denne?

Det har de ikke, de har bare sagt at de har søkt tillatelse.

Står en helsides annonse i VG idag hvor de takker for deltakelsen i konkurransen og ønsker de 5 vinnerne lykke til og god reise!

:clap

Originally posted by MountainDew

Originally posted by Trash2000

Er vinnerne kunngjort?

Tror ikke det siden de ikke har kontaktet meg enda ;)

Hvis man har lest tråden her, så er det vel ingen overraskelse ? Jeg blir sur når jeg ikke vinner. Har sikkert sendt inn svar 50 ganger... Men uansett, en tusenlapp t/r er ingen upris. Jeg tar sannsynligvis min 7. tur til Marokko over jul, takket være DY!:colgate:

Noen som vet hvor mange ganger i uka og hvilke tider. To-tre dager er maks tid en bør være der. Har vært der to ganger, en gang med gode gamle Sterling Caravelle fra CPH en hel uke ( altfor lenge !!!!!! ) i 1973 , og en gang med Royal Air Maroc fra Agadir med 727 i 1982 ( en natt, litt for lite tid ) !! :cool:

Back