Norwegian's neste IC ruter - offentligjøres 3/9

Status
Not open for further replies.

Someone

Moderator
Medlem
Norwegian's neste IC ruter - offentligjøres 3/9

Norwegian vil offentligjøre det neste IC rutene førstkommende tirsdag. Pressekonferansen er i Stockholm sammen adm.dir'ene for OSL, CPH og ARN. Så da er vel sannsynligheten stor for at alle får minst en ny rute hver

http://media.norwegian.com/#/pressrelease/view/presseinvitasjon-til-redaksjonen-899357
Norwegian vil lansere nye destinasjoner og gå nærmere inn på selskapets langdistansesatsing og planer for å møte den globale konkurransen i luftfarten

Re: Norwegian's neste IC ruter - offentligjøres 2/9

Spennende. Blir det flere destinasjoner i Asia eller Amerika? Eller begge deler?

Fantastisk nyhed - jeg sidder klar med guldkortet ;)

I hvertfald får CPH en rute til New York, det er så godt som sikkert - det har de jo selv meldt ud.

Mon ikke vi får at se en rute til Californien meget snart? Jeg tænker også på noget Kina/Japan.

Jag gissar på HKT(Phuket)
Enormt mycket skandinaver flyger till HKT varje år...

Mine tips:
JFK-CPH
FFL-LGW
GIG-LPA (vinter)

Men siden de 3 direktørene fra OSL, ARN og CPH er med på pressekonferansen er det nok ruter til de flyplassene. Litt vanskelig å gjette da.

Nå er det begrenset hva man får til med så så fly, da ... så mer enn en ny destinasjon er nok urealistisk. Med tanke på at dette nok blir fra sommerprogrammet, tipper jeg LAX. Phuket kommer sikkert neste høst.

Re: Norwegian's neste IC ruter - offentligjøres 3/9

Det står da ingen steder at de skal lansere nye IC-destinasjoner .. det står:

Norwegian vil lansere nye destinasjoner og gå nærmere inn på selskapets langdistansesatsing

Det behøver ikke å bety annet enn pushing av FLL og et par nye 737-destinasjoner ... ;)

LOL ----- altfor langt. Kanskje om noen år, men de vil trenge flere fly til den produksjonen alene ...

tja... ganske LOL, men Nårvissjen virker jo som har som plan å slå seg opp på en del leisuredestinasjoner på sine langruter (ref frekvens og valg av destinasjoner så langt). og 787 og A350 åpner jo en del muligheter for nye destinasjoner fra Europa, og HNL er jo sånn sett innen rekkevidde fra Skandinavia. Nå aner jeg ikke hvordan etterspørselen er per i dag for en slik rute, men Norwegian har jo også vist at de klarer å skape et marked som nødvendigvis ikke er der fra før. :-)

Ja, men det tar nok noen år før de har nok fly ...

Nå er det begrenset hva man får til med så så fly, da ... så mer enn en ny destinasjon er nok urealistisk. Med tanke på at dette nok blir fra sommerprogrammet, tipper jeg LAX. Phuket kommer sikkert neste høst.

Er det sånn at LNC blir opptatt med FLL og evt CPH - JFK, så evt nye ruter venter på LND og E som kommer til våren?

Håper på HKG og LAX forøvrig..

På Norwegian sine sider er FLL rutene kun i salg frem til slutten av mars.....

De har vel ikke lagt ut så mange sommerruter ennå, men sliter litt med å tro at dette kun er en vinterrute ..

På Norwegian sine sider er FLL rutene kun i salg frem til slutten av mars.....

Er det fordi sommerprogrammet ikke er lagt, og belegget/responsen på ruta fortsatt er usikkert? Er vel et marked i Florida og Karibien på sommeren også, selv om det er hot..

Hadde de en avtale med RCCL eller NCL (altså cruisebåtene)?

Edit: ser MOW kom meg i forkjøpet.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back