Norwegian's neste IC ruter - offentligjøres 3/9

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegian's neste IC ruter - offentligjøres 3/9

De melder ud, at de har købt/Leaset LOT's 787 og disse skal bruges til ruter til Asien (BKK) og melder ud at der nu flyves til JFK fra CPH/ARN/OSL...

Hvilke maskiner? Regner med at det ikke dreier seg om de som allerede er levert .. eller? Deres neste fra fabrikken er l/n 161 .. og den vil vel bli levert ca februar ..

Re: Norwegian's neste IC ruter - offentligjøres 2/9

Mine tips:
JFK-CPH
FFL-LGW
GIG-LPA (vinter)

Men siden de 3 direktørene fra OSL, ARN og CPH er med på pressekonferansen er det nok ruter til de flyplassene. Litt vanskelig å gjette da.
FFL: Fairfield, Indiana, USA....ja det ER spændende
Hilsen Ole

Kjoser'n har vært rimelig klar på at det er USA som har prioritet på nye IC-ruter nå i startfasen. Som vel andre allerede har vært inne på allerede, tror jeg CPH-JFK er rimelig bankers. I tillegg vil verken OSL-SFO/LAX og ARN-SFO/LAX være noen odds-bombe, muligens med en knapp på SFO.

Re: Re: Norwegian's neste IC ruter - offentligjøres 3/9

Kjoser'n har vært rimelig klar på at det er USA som har prioritet på nye IC-ruter nå i startfasen. Som vel andre allerede har vært inne på allerede, tror jeg CPH-JFK er rimelig bankers. I tillegg vil verken OSL-SFO/LAX og ARN-SFO/LAX være noen odds-bombe, muligens med en knapp på SFO.

Kjoser'n har vel vært ganske klar på at det satses på USA fra det øyeblikket de bestemte seg for at man ikke skulle prate så veldig høyt om å satse på Asia lenger. ;) Det er vel sånt som skjer når man plutselig ikke har trafikkrettigheter til å fly over Russland osv. Spørsmålet blir vel om det snur igjen når han oppdager at å basere crew i USA ikke nødvendigvis er så enkelt som han skulle ønske.

Jag gissar på HKT(Phuket)
Enormt mycket skandinaver flyger till HKT varje år...

Jeg har forstått at det er svært vanskelig å få slot's på HKT for tiden.
Norwegian har derfor vurdert KBV, men tror ikke det er aktuelt denne gangen.

Jeg gjetter derfor på USA destinasjoner.

Last edited:

Jeg har forstått at det er svært vanskelig å få slot's på HKT for tiden.

Forundrer meg ikke det nei. Virker som den flyplassen er rimelig full som den er. Og da sikkert særlig i vintersesongen med all chartertrafikken.

De melder ud, at de har købt/Leaset LOT's 787 og disse skal bruges til ruter til Asien (BKK) og melder ud at der nu flyves til JFK fra CPH/ARN/OSL...

Kan du avsløre mer detaljer? ;)

SVG-IAH!! ;)

Lurer på om Kjos skal pine meg med å åpne OSL-ORD. ;)

Har DY och LOT verkligen kommit överens om leasing/salg av 787? Kjos var på besök i Warszawa i juni, men därefter ämnet försvann ur polska tidningar...

Jag tror på OAK och LAX :)

Last edited:

MOD/*Tråden stenges ettersom den kun består av rykter. Ny tråd kan opprettes når de nye rutene er bekreftet.*

Status
Not open for further replies.
Back