Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

DY har ikke interline med noen andre, men i nøden kan de jo sikkert dra frem Visa-kortet likevel. Normen er nok likevel at det er absolutt siste utvei.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

DY har ikke interline med noen andre, men i nøden kan de jo sikkert dra frem Visa-kortet likevel. Normen er nok likevel at det er absolutt siste utvei.

Begynner å bli stor skepsis blandt folk for å bestille Norwegian nå.
Tenk hva det ville betydd om Kjos sto fram som en redder av julen og leide inn ett fly . "Ho.ho.ho det kostet noen millioner men selvsagt skal folk hjem til jul"
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

DY har ikke interline med noen andre, men i nøden kan de jo sikkert dra frem Visa-kortet likevel. Normen er nok likevel at det er absolutt siste utvei.

Nå trenger man vel ikke en interlineavtale for å ordne dette (men det gjør det sikkert enklere). Det virker imidlertid ifølge Michael som at dette omtrent ikke skjer (og han vet vel hva han snakker om), så det jeg husket var muligens den ene episoden.

Jeg tror jeg venter med å booke DY long haul til de får orden på saker & ting. Jeg husker forresten ikke hva konklusjonen var i forhold til forsikringsselskap & innhenting av reiserute; dette må man vel kunne benytte om DY blir mye forsinket? Hvis så er tilfellet så er vel kanskje beymringen noe mindre (men på ingen måte helt borte).
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Det kommer jo nye regler hvor man kan kreve å bli ombooket til et annet flyseskap ved 8+ timers forsinkese til neste år. (Skulle vært gjeldene fra 1. januar, men virker å være forsinket)
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Kommer en Euro Atlantic 767 opp mot ARN fra LIS. Opererer ARN-JFK.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Har flightradar fått hikke, eller snudde LNA etter kort tid?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Nei, den har ikke snudd.

DY7062 23.12.2013 FLL CPH EILNA 1000/1045 ETA CPH 1859
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Nå trenger man vel ikke en interlineavtale for å ordne dette (men det gjør det sikkert enklere).

Med (interline)avtale ville man kunnet booke om paxen direkte til andre, når man ikke har avtale må det kjøpes billetter på "vanlig måte", dvs. Norwegian kan ikke flytte pax over på andre flighter og utstede billetter selv.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Hmmmm, nå står det at den er på vei ned også :/
 

Attachments

  • Skjermbilde 2013-12-23 kl. 12.55.04.jpg
    Skjermbilde 2013-12-23 kl. 12.55.04.jpg
    70.7 KB · Views: 639
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Uff, da ble det tilbake igjen på stakkarne.
Noen som vet hvem som har Tech på DU i FLL.
Er det Boeing Gold Care?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Ser at Euro Atlantic B767 CS-TRN har tatt av fra Lisboa med kurs nordover som NAX8505. Skal den via CPH til FLL for å redde strandede passasjerer?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Ser at Euro Atlantic B767 CS-TRN har tatt av fra Lisboa med kurs nordover som NAX8505. Skal den via CPH til FLL for å redde strandede passasjerer?

Jag tror den ska flyga ARN - BKK i eftermiddag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top