Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.
Fordi en flight gikk til rutetid? Det skulle da bare mangle...
Men tusenvis av pasasjerer har opplevd enorme forsinkelser. De har gått glipp av møter, feriedager eller begivenheter, kommet for sent til jobb og ikke minst svidd av mye dyrebar fritid på å vente på et fly.
Jeg er ikke ute etter å ta dere som jobber for Norwegian. Jeg er imponert over hvordan dere har møtt den 'krisen' LH-satsingen har vært så langt. Jeg flyr også med jevne mellomrom med DY (se profil), dog der frekvensen er høy eller alternativet veldig tidkrevende/veldig umakelig. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og hatt god reiseopplevelse.
Det jeg ikke skjønner er at folk velger å dra til den andre siden av jorda uten noen form for sikkerhetsnett, bare fordi de tror de sparer noen hundrelapper. Norwegian har så langt vist at de er svært sårbare ved avvik og at dette nødvendigvis må gå utover de reisende siden det ikke tilbys noe alternativ. (Jada, jeg har fått med meg rebookingene i Bangkok)
Discus nevner at det blir økt kapasitet til vinteren, men det burde vel også nevnes at den kapasiteten i all hovedsak skal brukes på nye langruter allerede denne sesongen.
Det blir spennende å se hvordan det går med snø, is og nye fly.
Selv har jeg bare planer om skiferie ved Nesbyen og en tur eller to til Rivieraen