Norwegians første longhaul-flighter (OSL/ARN-JFK/BKK)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians første longhaul-flight (OSL-JFK)

Det ser ut som om tur nr 2 til JFK er ganske så forsinket. Foreløpig ETD er 2045, i følge OSL sine sider. Og det har vel ikke landet fra BKK enda, så da kan vi vente ytterligere forsinkelser?

Den ETD'n er basert på estimert ankomst fra BKK + minimum turnaround tid.

Dette vil vel bare forplante seg til senere flighter eller har DY så lange bakkestopp at de kan ta det igjen?

De har lange bakkestopp i enkelte av tilfellene, mener det kommer til å gå opp når den ankommer Arlanda i morgen :)

De har lange bakkestopp i enkelte av tilfellene, mener det kommer til å gå opp når den ankommer Arlanda i morgen :)

Hvorfor flyr ikke Kjos airlines kjappeste veien til og fra BKK? Har ikke Putin latt seg sjarmere av smilet hans?

Det var da en lei forsinkelse, men da har den i allefall startet decent inn mot osl, så da er det bare å brette opp armene her borte rfly :-) detta går seg til :-)

å nå da , snudde på grensa...

Attachments

• dusnur.jpg
    dusnur.jpg
    24.1 KB · Views: 1,332

OSL har hatt CTOT inbound pga. tordenbyger i hele ettermiddag.

Re: Re: Norwegians første longhaul-flight (OSL-JFK)

Vi havna litt bak rute i dag, men er veldig fornøyde uansett. Nytt crew gjør at ting tar lengre tid.
Kjos gjorde boarding-announcement på norsk i gaten, og jeg tok på engelsk. Artig at han gjør sånn...veldig folkelig type. :up:

Skal ikke gå ut med belegget helt nøyaktig, men det var fullt bak og bortimot fullt foran.

Laster dere pax i F?

"Laster" pax? Det var da brutalt! Nok finnes uttrykket "SLF", men likevel...

DY7001 er jo kraftig forsinket i dag. Har en sønn som skal avgårde med en guttegjeng. Fikk denne mld av han nå:
"Alle får mat på flyet da, til og med vi som ikke har betalt. Også selger de egentlig tepper, men det skulle vi få gratis. Vi kan gå på om ca fem min fikk vi høre nå. "

Ny tid 23:00. Er det noe teknisk eller tar det normalt så lang tid å snu en A340? (Landet 19:23 fra Bangkok)

Hehe hva heter det da? Seater dere paxi F kabinen

Ja, det gjør vi.

DY7001 er jo kraftig forsinket i dag. Har en sønn som skal avgårde med en guttegjeng. Fikk denne mld av han nå:
"Alle får mat på flyet da, til og med vi som ikke har betalt. Også selger de egentlig tepper, men det skulle vi få gratis. Vi kan gå på om ca fem min fikk vi høre nå. "

Var jeg som var budbringer av den beskjeden gitt. Var ganske amper stemning i kveld. Og det forstår jeg godt.

Cleaning og catering er ennå ikke ordentlig på stell, så det ble en god del venting for paxen.
Flyet gikk 2245 forøvrig, fem timer forsinket.

Menmen...to dager fri, før BKK på onsdag. :up:

Last edited:

Hva er lokaltid på JFK når den er fremme?

7 timer og 20 minutters flytid var det...så sånn i tolvtida på kvelden sånn veldig cirka. Hodet er ikke helt med lengre. Trøttis.

Status
Not open for further replies.
Back