Norwegians erstatningsfly på longhaul (A340)

Re: Norwegians erstatningsfly på longhaul (A340)

Hur är det med Norwegian och frakt? Lastar de planen med annat än bagage? Jag har för mig att jag läst att Thai/SAS har rätt mycket frakt i källaren åtminstone till Asien.

Norwegian valgte KALES som sine agenter - en outfit som visstnok ikke har det beste ryktet ... Norwegians inntreden i markedet var ikke helt smertefri i begynnelsen, men nå skal det visst gå bedre. Kvaliteten på handlingen har jeg ikke hørt noe om, men har ihvertfall ikke sett noen laks klage i avisene.

Hjelper ikke om flyet hadde vært levert i går om det ser ut som et bomba horehus, o happy joy!

Hjelper ikke om flyet hadde vært levert i går om det ser ut som et bomba horehus, o happy joy!

Pedro og resten av gjengen sa til meg at A332en var den fineste maskinen de hadde. :up:
Så et annet bilde av den i dag...den så en del finere ut enn det mobilbildet som var postet her.

Får se om vi får den innom OSL. Hadde vært spennende det.

Nu måste ju CS-TQZ vara i trafik? För flighten DY7005&DY7006 ARN-JFK-ARN finns ej med på radarn och TFZ har inte flygit sen i söndags kväll.

Någon som vet mer om detta? :)

Nu måste ju CS-TQZ vara i trafik? För flighten DY7005&DY7006 ARN-JFK-ARN finns ej med på radarn och TFZ har inte flygit sen i söndags kväll.

Någon som vet mer om detta? :)

Jeg vet ikke mer enn at CS-TFZ var synlig på flyradaren som DY 7005 ca en halvtime etter avgangstiden i går kveld.

Jeg vet ikke mer enn at CS-TFZ var synlig på flyradaren som DY 7005 ca en halvtime etter avgangstiden i går kveld.

Såg det jag med nu, men ser även att flightradar24 släpar efter lite med flygningar så de är nog orsaken, tack ändå :)

I dag var det et komplett HiFly-crew som tydeligvis skulle fly til BKK, noen spesiell grunn til dette?

I følge Flightradar24 flyr nå CS-TQZ sin første tur som NAX7005 ARN-JFK.

Så da har NHL 2 stk 343 i trafikk som planlagt

Gleder meg til premium opp fra BKK om 6 timer. Blir vel DY7202 det da el? Det er ganske fullt ryktes det så tydelig at folk liker produktet selv om det ennå ikke er et reelt DY produkt:-)

Spent på å høre hvordan premium kabinen var på flyet fra BKK?

Tar meg en tur til NY på lørdag, hvordan står det til med underholdning om bord? Fortsatt bare musikk?

Tar meg en tur til NY på lørdag, hvordan står det til med underholdning om bord? Fortsatt bare musikk?

Går ingen fly til NY på lørdag. Da er det BKK som gjelder for begge fly. Søndag kanskje ?

Går ingen fly til NY på lørdag. Da er det BKK som gjelder for begge fly. Søndag kanskje ?

*ahem* *ahem* jeg mente søndag ja...

Får skylde på at det er sommerferie :zzz

Så den komme inn på ARN i går. Fin å se en siste gang! Hadde en god tur med TQY til NY. Men hadde håpet på å se EI-LNB i går eller no sånn. Hehe

Så den komme inn på ARN i går. Fin å se en siste gang! Hadde en god tur med TQY til NY. Men hadde håpet på å se EI-LNB i går eller no sånn. Hehe

EI-LNB sätts in i trafik idag, som NAX7005 ARN - JFK :)

Back