• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegians Airbus-flåte

Re: Norwegians Airbus A320neo flåte

Fortsatt ordre på 88stk A320neo/A321neoLR fra Norwegian, mulig de venter med avgjørelse til etter de forhåpentligvis blir ferdig med rekonstruksjon.
Norwegian has 88 aircraft on order at Airbus (fifty-eight A320-200Ns and thirty A321-200NX(LR)s, according to the ch-aviation fleets advanced module). It said in June 2020 that it had cancelled orders for 97 Boeing jets (ninety-two B737-8s and five B787-9s), but Boeing has not confirmed this.
https://www.ch-aviation.com/portal/...-norwegian-protection-two-more-units-bankrupt
 
Re: Norwegians Airbus A320neo flåte

Fortsatt ordre på 88stk A320neo/A321neoLR fra Norwegian, mulig de venter med avgjørelse til etter de forhåpentligvis blir ferdig med rekonstruksjon.

https://www.ch-aviation.com/portal/...-norwegian-protection-two-more-units-bankrupt


Airbus er en kreditor til Norwegian, samtidig som Norwegian har innbetalt noe forskudd til Airbus her. Da kan ikke Norwegian bare kansellere ordren uten at de garantert taper forskuddet, samt risikerer fortsatt skylde Airbus noe penger. Derfor er jo også dette endel av rekonstruksjonen og rettsprosessen
 
Back
Top