Norwegians 737-flåte

Re: Norwegians 737 flåte

For de som er ekstremt systematisk er denne registreringslisten svært irriterende, enn å blande leveringsrekefølge så fælt da.... Litt trist, det er nok da bare starten....

Helt enig der. Ren tragedie :(
 
Re: Norwegians 737 flåte

Dette er bare starten på utfasingen som vil foregå i det stille. Hvor lenge holder navnet?
 
Re: Norwegians 737 flåte

Ikke bra! Dette er ikke moro lenger................... :(
 
Re: Norwegians 737 flåte

Jeg vet at LN-NOJ var borte fra Norwegian i lengre tid årsak = usikker
men de har nok klistrert dette på i ettertid da.

Men mener eg har lest at alle Norwegian sine nye 737-800NGX skal registreres i Ireland stemmer dette eller ikke ?
 
Re: Norwegians 737 flåte

Klarer ikke helt å se noen dramatikk i dette.

Noen fly vil sikkert fases ut etter hvert som nye blir levert.
Med unntak av NGM, så er alle disse eid av Japanske og USA- leasingselskaper.
Og de kan være mere interessert i å forholde seg til Irske myndigheter/tilsyn.
Hvor (noen av) selskapene allerede har avdelingskontorer.
 
Re: Norwegians 737 flåte

Noen som, har peiling på når stickersene blir fjernet og vi ser den irske regen?
 
Re: Norwegians 737 flåte

Klarer ikke helt å se noen dramatikk i dette.

Noen fly vil sikkert fases ut etter hvert som nye blir levert.
Med unntak av NGM, så er alle disse eid av Japanske og USA- leasingselskaper.
Og de kan være mere interessert i å forholde seg til Irske myndigheter/tilsyn.
Hvor (noen av) selskapene allerede har avdelingskontorer.

Har du sovet helt i timen eller?
 
Re: Norwegians 737 flåte

Han mener sikkert at NGx serien er egeneide fly, ikke leaset.

Mulig jeg misforstår diskusjonen her, men skriver ikke 1944Vintage "med unntak av NGM , så er alle disse eid av Japanske og USA- leasingselskaper"? Dvs. av de som nå har et irsk registreringsnummer så er det kun NGM som er eid av Norwegian?

Jeg sliter også litt med å se dramatikken i dette, men det er sikkert noe jeg ikke forstår.
 
Re: Norwegians 737 flåte

Mulig jeg misforstår diskusjonen her, men skriver ikke 1944Vintage "med unntak av NGM , så er alle disse eid av Japanske og USA- leasingselskaper"? Dvs. av de som nå har et irsk registreringsnummer så er det kun NGM som er eid av Norwegian?

Jeg sliter også litt med å se dramatikken i dette, men det er sikkert noe jeg ikke forstår.

Selvfølgelig, takk for at du poengterer det. Da er jeg usikker på hva Vede mener, ikke alltid like lett å forstå. :)
 
Last edited:
Re: Norwegians 737 flåte

Og da har man fått greie på hva som er under stickeren ...
EI-FHA - LN-DYY
EI-FHB - LN-NOE
EI-FHC - LN-NOL
EI-FHD - LN-DYX
EI-FHE - LN-NOD
EI-FHF - LN-NOB
EI-FHG - LN-NOJ
EI-FHH - LN-NOV
EI-FHI - LN-NGM


Precis dessa maskiner som befunnit sig på ARN nu senaste dagarna, varför har man varit tvungen att ge maskinerna nya reg just på ARN?
 
Re: Norwegians 737 flåte

Mulig jeg misforstår diskusjonen her, men skriver ikke 1944Vintage "med unntak av NGM , så er alle disse eid av Japanske og USA- leasingselskaper"? Dvs. av de som nå har et irsk registreringsnummer så er det kun NGM som er eid av Norwegian?

NGM er eid av Oslofjorden Limited 70, Sir John Rogerson`s Quay Dublin 2 Ireland, ikke Norwegian Air Shuttle eller deres selskaper.
 
Re: Norwegians 737 flåte

Mitt poeng er at det er relativt naivt å mene dette ikke er dramatisk for norsk luftfart? Hvorfor skulle Kjos stoppe her når det gjelder utflagging. Er redd dette bare er starten.
 
Back
Top