For de som er ekstremt systematisk er denne registreringslisten svært irriterende, enn å blande leveringsrekefølge så fælt da.... Litt trist, det er nok da bare starten....
Noen som, har peiling på når stickersene blir fjernet og vi ser den irske regen?
Klarer ikke helt å se noen dramatikk i dette.
Noen fly vil sikkert fases ut etter hvert som nye blir levert.
Med unntak av NGM, så er alle disse eid av Japanske og USA- leasingselskaper.
Og de kan være mere interessert i å forholde seg til Irske myndigheter/tilsyn.
Hvor (noen av) selskapene allerede har avdelingskontorer.
Godt mulig at jeg kan ha "duppet av".
Så kan vel du fortelle meg hva jeg har "gått glipp av " ?
Han mener sikkert at NGx serien er egeneide fly, ikke leaset.
Mulig jeg misforstår diskusjonen her, men skriver ikke 1944Vintage "med unntak av NGM , så er alle disse eid av Japanske og USA- leasingselskaper"? Dvs. av de som nå har et irsk registreringsnummer så er det kun NGM som er eid av Norwegian?
Jeg sliter også litt med å se dramatikken i dette, men det er sikkert noe jeg ikke forstår.
Og da har man fått greie på hva som er under stickeren ...
EI-FHA - LN-DYY
EI-FHB - LN-NOE
EI-FHC - LN-NOL
EI-FHD - LN-DYX
EI-FHE - LN-NOD
EI-FHF - LN-NOB
EI-FHG - LN-NOJ
EI-FHH - LN-NOV
EI-FHI - LN-NGM
Mulig jeg misforstår diskusjonen her, men skriver ikke 1944Vintage "med unntak av NGM , så er alle disse eid av Japanske og USA- leasingselskaper"? Dvs. av de som nå har et irsk registreringsnummer så er det kun NGM som er eid av Norwegian?
NGM er eid av Oslofjorden Limited 70, Sir John Rogerson`s Quay Dublin 2 Ireland, ikke Norwegian Air Shuttle eller deres selskaper.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.