Norwegians 737-flåte

Re: DY's flåte

Jepp - som har vært brukt før av en bizjet. Kanadierne er flinke til å resirkulere ...

Ja det samme gjelder NOO, NOQ, NON, NOM osv. Dette er maskiner som har flydd for andre selskap tidligere, og er mye mer slitt i kabinen. (selv om de fleste har fått nye recaro-seter)

Ja det samme gjelder (LN-NOS), NOO, NOQ, NON, NOM osv. Dette er maskiner som har flydd for andre selskap tidligere, og er mye mer slitt i kabinen. (selv om de fleste har fått nye recaro-seter)

+ LN-NOP, LN-NOC, de to mangler.
Det eg sier er ikke bare på grunn av aldren, men av erfaring av div, under flighter med disse individene jeg og Wingman har nevnt. Jeg ser ikke surt på at disse blir leaset tilbake snarest, men de blir vel noen år til..... :(

Tror det er lite sannsynlig at de går ut av flåten når de tross alt er blitt påkostet wifi (row44).

Tror det er lite sannsynlig at de går ut av flåten når de tross alt er blitt påkostet wifi (row44).

Det blir vel ikke før om noen år... så jeg, regnermed at å selge B738 med Wifi ikke er så vanskelig eller?

Det blir vel ikke før om noen år... så jeg, regnermed at å selge B738 med Wifi ikke er så vanskelig eller?

Sannsynlig er det vanskelig. Har man ikke avtake med Row44 er dette bare ekstra vekt og drag - altså høyere oprasjonskostnader. Sannsynligvis vil skiboksen fjernes før overgang til ny eier - er imidlertid ikke sikker på hvor stor operasjon det er, men det er ihvertfall en del papirer som må dyttes rundt ..

Ser på den norske wikipedia-siden (som pleier å være bra oppdatert) at enda ett 737-300 har forlatt flåten. Hvilket er det?

Ser på den norske wikipedia-siden (som pleier å være bra oppdatert) at enda ett 737-300 har forlatt flåten. Hvilket er det?
KKR gikk OSL-QLA som DY8733/NAX33RT torsdag 16/8 for utfasing.
Bye bye....

KKR gikk OSL-QLA som DY8733/NAX33RT torsdag 16/8 for utfasing.
Bye bye....

Takker.

Om grafen som er presentert tidligere i tråden stemmer så er det vel to 737-300 til som skal ut i løpet av 2012, slik at det er 10 stk igjen ved årskiftet.

Og så skal Norwegian også ha 68 737-800 totalt i flåten i 2012. Er det flere 737-800 som forlater flåten i år?

Back