Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja så kan det ju vara, men enligt airfleets.net är KKC "stored since 03/2011"
Jeg tror du trygt kan stole på at det Stone sier her stemmer adskillig bedre - iallefall hva gjelder DY - enn det airfleets.net gjør OpelZafira![]()
a, okej så då är airfleets.net inte nåt att lita på då alltså?.
Og OY-JTA skal wetleases av Norwegian:
Hentet fra Luftfartstilsynets journal:
Dok.dato: 15042011
Til: Norwegian Air Shuttle ASA
Sak: Norwegian Air Shuttle - Wet lease av Jet Time
Dok: Norwegian Air Schuttle ASA - Vedtak om godkjenning av wet-lease med LN-JTA fra Jet Time AS
LN- er nok en skriveleif, regner med det er OY-JTA som skal wetleases.![]()
Den skjønte jeg ikke... Blir det ikke billigere å 'utsette' utfasingen av en 733 istedet for wetlease?
ENZV, den linken OpelZafira viser til gir bare dato for leveranse til Norwegian og meg bekjent var ikke 737-300ene nye når det ankom DY-flåten. Hvis du derimot prøver linken under kan jeg garantere at byggår er vist
http://www.plane-spotter.com/Airlines/Norwegian/index.htm
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.