Norwegians 737-flåte

Re: Utfasing av DY 737-300 fly???

Ja så kan det ju vara, men enligt airfleets.net är KKC "stored since 03/2011"

Jeg tror du trygt kan stole på at det Stone sier her stemmer adskillig bedre - iallefall hva gjelder DY - enn det airfleets.net gjør OpelZafira :)

Re: DY's flåte - Wikipedia

KKC har IKKE forlatt flåten til DY enda, ref den andre tråden her om -300 ute av DY's flåte...

Re: Utfasing av DY 737-300 fly???

Jeg tror du trygt kan stole på at det Stone sier her stemmer adskillig bedre - iallefall hva gjelder DY - enn det airfleets.net gjør OpelZafira :)

Ja, okej så då är airfleets.net inte nåt att lita på då alltså?.

Re: DY's flåte

Stoler mer på Stone når det gjelder fly inn og ut enn airfleets.
Jeg vet hvor Stone jobber .....

a, okej så då är airfleets.net inte nåt att lita på då alltså?.

Neida, det er ikke det jeg sier :) Det er sikkert en bra side, men akkurat når det gjelder DY så er Stone mere pålitelig, derfor :)

Åssen ligger det ann med utfasingen av 300'ene ?
Stått litt på stedet hvil den siste tiden virker det som, eller er det noen som er ferdig med sin tjeneste hos DY nylig ?

Noen flere 300 som er på vei ut den nærmeste tiden? Ln-kks, kkr og kko er vel moden for utskiftning snart!

Og OY-JTA skal wetleases av Norwegian:

Hentet fra Luftfartstilsynets journal:
Dok.dato: 15042011
Til: Norwegian Air Shuttle ASA
Sak: Norwegian Air Shuttle - Wet lease av Jet Time
Dok: Norwegian Air Schuttle ASA - Vedtak om godkjenning av wet-lease med LN-JTA fra Jet Time AS

LN- er nok en skriveleif, regner med det er OY-JTA som skal wetleases. ;)

LN-KKT har nå tatt av fra Gardermoen som NAX8733.
Passerer over Drøbak akkurat nå i FL180.

Og OY-JTA skal wetleases av Norwegian:

Hentet fra Luftfartstilsynets journal:
Dok.dato: 15042011
Til: Norwegian Air Shuttle ASA
Sak: Norwegian Air Shuttle - Wet lease av Jet Time
Dok: Norwegian Air Schuttle ASA - Vedtak om godkjenning av wet-lease med LN-JTA fra Jet Time AS

LN- er nok en skriveleif, regner med det er OY-JTA som skal wetleases. ;)

Den skjønte jeg ikke... Blir det ikke billigere å 'utsette' utfasingen av en 733 istedet for wetlease?

Den skjønte jeg ikke... Blir det ikke billigere å 'utsette' utfasingen av en 733 istedet for wetlease?

Dersom de ikke har bemanning til å fly, så er det bedre å leie inn fly med crue.
Ansatte i DY vil sikkert ha litt sommerferie de også, og ikke minst vil nok deres familier gjerne ha sommerferie.

Det er heller ikke noe nytt at DY wetleaser fly på sommeren.

KKZ flydde som NAX8733 i ettermiddag. Det betyr vel at en har forlatt flåten og er klar for nye oppgaver. 17 300-maskiner igjen da.

Back