Originally posted by LN-FOC
Men hvordan hadde det vært med prisene dersom SAS hadd fått monopol??? Hadde nok vært ganske dyrt dersom dagens nei-til-konkurranse-regjering hadde avgjort saken.
Originally posted by Balle Chlorin
Concorde:
Jeg kjøpte på 17.50 før de ble børsnotert. Solgte på 32 den dagen de gikk på børs. Sånn i ettertid så var jo det litt i tidligste laget.......Men nesten en dobling på ca 1 år er jo allikevel ikke så ille.
Originally posted by ThomAAs
Ettersom jeg skal begynne å jobbe der, bør jeg være forsiktig med hva jeg kjøper av aksjer i selskapet?
Man hører jo veldig mye rykter, hører det nesten daglig fra min kjæreste...
Originally posted by Someone
Originally posted by ThomAAs
Ettersom jeg skal begynne å jobbe der, bør jeg være forsiktig med hva jeg kjøper av aksjer i selskapet?
Man hører jo veldig mye rykter, hører det nesten daglig fra min kjæreste...
Det kommer an på om du blir klassifisert som innsider eller ikke. Tror ikke flyvene personell kommer under det og da bør det ikke være noe problem
Originally posted by TOS
På den annen side så bør du vel ikke basere pensjonssparingen din på aksjer i samme bedrift som du jobber - det er litt vel mye egg i samme kurv....
Originally posted by Balle Chlorin
Kjøp aksjer i SAS og jobb i NAS. Det må jo være det ultimate opplegget. Går jobben til skogs vil aksjene stige kraftig![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.