La merke til at det kun er DY sine egne tråder som kommer opp.
Kan det være en ny strategi, eller en utilsiktet bug.
Smart er det ikke om det er tilsiktet!
La merke til at det kun er DY sine egne tråder som kommer opp.
Kan det være en ny strategi, eller en utilsiktet bug.
Smart er det ikke om det er tilsiktet!
Det er skjedd en endring på siden, og det tror jeg de har gjort selv. Men hold musepekeren under 'Share'-knappen, så dukker 'Fllter' opp. Trykk på den. Imidlertid må det gjøres ved hvert besøk, så det er litt irriterende ....
CK, om du leser tråden så ser du at alle kan skrive på DYs fjesbokside.I SAS er vår strategi at vi tillatetr alle å poste på veggen vår, hvordan skal kunder ellers kunne komme med spørsmål. Om DY har valgt en annen vei å gå får står for deres egen regnining.
I SAS er vår strategi at vi tillatetr alle å poste på veggen vår, hvordan skal kunder ellers kunne komme med spørsmål. Om DY har valgt en annen vei å gå får står for deres egen regnining.
Hva er galt med Norwegian sin facebookside?. For å komme inn på Norwegian og andre så må vi først trykke filter. Mange som ikke vet det som ikke kommer inn her nå. Men på andre like facebooksider her inne trenger vi ikke det.
36 minutes ago · Like · Comment
Forskjellen er at SAS har lagt inn SAS + Others som default, mens DY har lagt inn Just DY.
Personlig synes jeg Just 'Company' er det mest fornuftige, ettersom det kan være viktig info man vil ha frem på dager som i dag, men slikt lar seg jo lett endre av admin. Men å skjule denne linjen, synes jeg er litt unødvendig. man gjør det unødvendig vanskelig for brukerne - det ser vi til og med i denne tråden.
Merkelig, SAS sin side fungerer helt som den skal hos meg.
I SAS er vår strategi at vi tillatetr alle å poste på veggen vår, hvordan skal kunder ellers kunne komme med spørsmål. Om DY har valgt en annen vei å gå får står for deres egen regnining.
Mulig, mulig, men nå ser ihvertfall SAS sin Facebook-wall ut på samme måte som Norwegian sin gjorde da du skrev denne kommentaren.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.