• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian udvider i Danmark

...og med Norwegian ind på London ruten, kan LGW føjes til som en af de destinationer hvor der nu efter Sterlings konkurs vil være større kapacitet end før - 4x daglig (DY 2x daglig og Easy 2x daglig) kontra 3x dagligt med Sterling.

Nu mangler vi kun at DY får sat schedule på deres Barcelona og Rom ruter fra CPH - men mon ikke det bliver 4-6x ugentlig på disse to destinationer.

Ja med Cimbers rute til LGW, vil der således fra april 2009 være op til 6 daglige flyvninger på CPH-LGW med henholdsvis Easyjet, Norwegian og Cimber - jeg tvivler på at alle tre i længden holder ud på denne rute, for der må være tale om overkapacitet.

Desuden bliver det interessant om Norwegian stadig er interesseret i at gå ind på Barcelona og Rom, nu hvor Cimber også har annonceret at man går ind på disse to ruter?
 
Back
Top