Norwegian udvider i Danmark

Jan

ScanFlyer Gold
AAL-CPH + 2 daglige
CPH-ARN + 2 daglige

Det bliver svært for NB at komme igang igen, hvis det sker !

Norwegian har fået en forrygende start i Danmark. Ruten København – Aalborg åbnede 6. november med tre daglige flyvninger og er allerede blevet så stor en succes, at den om kort tid udvides fra tre til fem daglige afgange mellem København og Aalborg

http://standby.dk/news/18352

Wow, dette var utrolig hyggelige nyheter! Norwegian har tross alt bare holdt paa i tre uker - og hvis det er sant at selskapet har bra kabinfaktor og gaar i pluss, er det ingen grunn til ikke aa oeke tilbudet! Forretningsmodellen til Norwegian passer som sagt bra paa korte ruter innen Skandinavia.

Nogen der ved fra hvornår disse udvidelser træder i kraft...?

Og så venter vi stadig på at de resterende ruter kommer i salg - overvejer en lille Amsterdam tur, men denne destination kan endnu ikke bestilles hos Norwegian.

Nogen der ved fra hvornår disse udvidelser træder i kraft...?

Og så venter vi stadig på at de resterende ruter kommer i salg - overvejer en lille Amsterdam tur, men denne destination kan endnu ikke bestilles hos Norwegian.

Du kan fly Norwegian til Osl og bytter der til en KL flight i påvente;)

Ruten er jo annonsert, så den burde dukke opp snart. Dette var vel også en rute som gikk bra fra Osl, så det ville ikke overraske meg om den dukker opp fra både Osl og CPH.

Jeg ser forøvrig her i DK at Norwegian.com annonserer relativt kraftig. Hyggelig dersom det lykkes.

Jeg ser forøvrig her i DK at Norwegian.com annonserer relativt kraftig. Hyggelig dersom det lykkes.

I flæng kan nævnes følgende onlinemedier:

Ekstrabladet
BT
Jyllandsposten
Børsen
Berlingske
Politikken
Jubii

Også sett Norwegian.com - bannere på blandt annet bettingsider ol som mine danske venner driver med. Tyder på at man har satt inn en del på å gjøre seg kjent, og det tror jeg absolutt er/var nødvendig.

Hvor ofte fly NB på denne ruten?

Da NB indstillede driften fløj de 5x daglig på CPH-AAL og 6x daglig på CPH-ARN - med andre er Norwegian nu for de to destinationer oppe på et tilsvarende program som det Sterling opererede.

Da har DY opprettholdt kundegrunnlaget etter NB! Det er bra. Kanskje det kan gi noe klingende mynt i kassa etterhvert også....

Det er meget godt alt sammen - men endnu er de ekstra frekvenser på henholdvis Ålborg og Stockholm endnu ikke i salg. Det tyder på at Norwegian har lidt udfordringer med at få deres schedule til at gå op med det nuværende materiale de har til rådighed.

Back