L
Tja - ikke sikkert. Norwegian har redusert antall avganger i påsken, med påfølgende økning i belegget. Dessuten er andelen av flyvninger som Norwegian har til utlandet større enn SAS har (fordelingen i selskapene internt selvsagt).Originally posted by tosfreight
Disse gode tallene kan vel sikkert ses i sammenheng med SK's nedgang i mars også.
Det er en "blank" periode i skoleferien hvor en ikke kan fly for 50%. Ellers så synes jeg det virker mistenkelig høye utgangspriser på flyreisene....og som derigjen gis 50% på.....Originally posted by Klippe
Merkelig det med Sterling at de selger sommerbillettene til halv pris! Et selskap som Sterling burde vel heller ha litt is i magen. Halv pris for et typisk turist selskap i høysesongen virker nesten litt desperat. Jeg er ikke god på dette, som sikkert noen allerede har oppfattet, men lurer på hvordan de forretningsmessig tenker? :sarc
Originally posted by Klippe
Merkelig det med Sterling at de selger sommerbillettene til halv pris! Et selskap som Sterling burde vel heller ha litt is i magen. Halv pris for et typisk turist selskap i høysesongen virker nesten litt desperat. Jeg er ikke god på dette, som sikkert noen allerede har oppfattet, men lurer på hvordan de forretningsmessig tenker? :sarc
Og kabinfaktoren til Sterling er på imponerende 85%Originally posted by LN-MOW
Originally posted by Klippe
Enig i ditt resonnement ... kanskje de (desperat) trenger cash ... ???
Men tilbake til topic: Imponerende av DY - hvis de klarer aa holde en noegenlunde stoedig yield, burde det kunne vaere penger aa tjene med belegg paa over 70%.
Ikke nødvendigvis om en ser på resonnementet over.....men skjønner hva du menerMen tilbake til topic: Imponerende av DY - hvis de klarer aa holde en noegenlunde stoedig yield, burde det kunne vaere penger aa tjene med belegg paa over 70%.
Originally posted by tosfreight
Disse gode tallene kan vel sikkert ses i sammenheng med SK's nedgang i mars også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.