• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian tilbake på Rygge - Starter LPA

Re: Norwegian tilbake på Rygge - Starter LPA

Siden de fleste DY fly til/fra LPA nå skal starte dagen i LPA vil det uansett ikke bli like attraktive tiden som hittil.

Men de klarte jo å få fine tider f.eks til Evenes og Tromsø. Rygge synes jeg fikk veldig dårlig rutetid ned til GC. Hjem til Rygge var bra, men ikke ned til GC
 
Re: Norwegian tilbake på Rygge - Starter LPA

Vær fornøyd med det man har fått, for hjelper fint lite å klage over tidene. DY har helt sikkert lagt opp ruten best mulig, avhengig av hva de har tilgjengelig av materiell.
 
Re: Norwegian tilbake på Rygge - Starter LPA

Med så lange flighter i +/- samme TZ så er det vel ikke lett å please både fint ankomst og avgang og samtidig har god utnyttelse på maskinene
 
Back
Top