Originally posted by JohnnyEagle
Men seriøst, er det flere bevegelser i sektor OS sør enn SV+BD? :wow:
Originally posted by P.A. VIKING
De som operere fra OSL i dag vet jo hvor kundene bor, og hvor de skal, så mulig DY har gjort hjemmeleksa si her , da må man forvente at f.eks WF kommer og feeder cph/arn ?
Originally posted by Herlov
Kjos tror Torp vil slite, men Rygge vil klare seg.
Mer info her;
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060906/NYHET/60906002/1108
Originally posted by Herlov
Kjos tror Torp vil slite, men Rygge vil klare seg.
Originally posted by ENGM RAMP
Bare for nyskjerrigheten;
Fører du logg på alle flybevegelser du gjør?
Originally posted by Trety
En ting til som streifet meg ang. Rygge og DY, Kjos antyder at det skal "stasjoneres" 3 fly på RSL. Hvor mange har Ryanair "stasjonert" på Torp til sammenlikning?
Originally posted by GF1
Jeg kan ikke tro at Ryanair ville bruke ordet "stasjonere fly" om sine operasjoner på Torp i det hele tatt.
Originally posted by LN-BIZ
Kanskje de går på samme smell som BU med Audun Tjomsland i spissen ..da de en gang i tiden satset fra TRF med 737.
Originally posted by KennethGS
Originally posted by LN-BIZ
Kanskje de går på samme smell som BU med Audun Tjomsland i spissen ..da de en gang i tiden satset fra TRF med 737.
Ikke usannsynlig.... Det var aldri marked for så store fly til vestlandet fra Torp, og jeg har vanskelig for å tro at Rygge stiller så mye bedre i den sammenheng... BU's satsing på Torp viser med klare ordelag at flyselskap kan ta alvorlig feil i sine vurderinger...
...og hva skal Norwegian gjøre om Ryanair kommer til Rygge? Norwegian har da ikke evne til å konkurere med Ryanair...
Nei, det skal jaggu bli spennende å se hva som skjer på Rygge fremover... ^_^
Originally posted by LN-KGL
LCH - du får få dette med fransk plastikk ut av hodet en gang for alltid. A319 og A321 er bygget i Tyskland!!! Det er A319 som er tilbudt Norwegian - altså tysk kvalitet.
(...)
Min konklusjon:
A32X overgår 737CL/737NG i alle sammenhenger når det gjelder kvalitet i kabinen
- støynivåer er klart lavere enn for 737
- flyet er tilpasset min skulderbredde, den ene tommen ekstra kommer godt med
- noe som de fleste har unngått å nevne her er forskjellen i bevegelser - A32X er mye roligere enn 737ene - mye mindre oscillering under autopiloten og ingen abrupte yaw-bevegelser som spesielt smågrisen er kjent for. Enkelte ganger kan man ikke prise nok Airbus' fly-by-wire-system, de har vært fordømt gode de som programmert - de har skjønt sin PID.
Du har ikke en tegning av E-190 i DY design vel?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.