Norwegian til Dubai

Kjære dere, trekantsandwicher er for lengst historie ombord hos DY. 01 oktober ble en nye ombordmeny lansert og den består seg av lekre og ferske Foccacia med godt pålegg i forskjellige varianter. I tillegg tilbys varme panini på flyvninger over 2,5 timer. Alt sammen er tatt godt i mot av de reisende:) Alle fly, både 300 og 800 har ovner ombord, både i fremre og bakre galley.

Kjære dere, trekantsandwicher er for lengst historie ombord hos DY. 01 oktober ble en nye ombordmeny lansert og den består seg av lekre og ferske Foccacia med godt pålegg i forskjellige varianter. I tillegg tilbys varme panini på flyvninger over 2,5 timer. Alt sammen er tatt godt i mot av de reisende:) Alle fly, både 300 og 800 har ovner ombord, både i fremre og bakre galley.

For lengst? Du mener for 2 uker siden ;)

Det er jo positivt, men er det ikke litt smart aa tilby varm mat paa lengre flygninger innenriks. DY satser jo stort innenriks naa og skal man vinne forretningskunder, kunne det kanskje vaere paa sin plass aa selge varm mat paa flygninger til nord Norge? Jeg vet at jeg hadde satt pris paa en varm panini:)

For lengst? Du mener for 2 uker siden ;)

Det er jo positivt, men er det ikke litt smart aa tilby varm mat paa lengre flygninger innenriks. DY satser jo stort innenriks naa og skal man vinne forretningskunder, kunne det kanskje vaere paa sin plass aa selge varm mat paa flygninger til nord Norge? Jeg vet at jeg hadde satt pris paa en varm panini:)

Trekantsandwhichene forsvant i fjor høst, så det er for lengst;) Etter de kom polarbrødsandwhich med diverse pålegg. Men hvis du vil ha de så finnes de på diverse sjapper på OSL og andre flyplasser:colgate: Panini krever 20-25minutters varmetid i ovnene og det blir upraktisk på turene nordover som tross alt ikke er så langt. For lenge siden, når servering var gratis hos BU og SK var det alltid kald mat på flightene nordover, bortsett fra på fredag hos BU, endelig fredag med varm burger og rødvin, det var tider det:)

Nå må du komme å ta deg en tur Tommy, så skal jeg servere deg nydelig mat:)

Det må da eventuelt gå ann å få til noe annet som krever kortere oppvarmingstid.

Hva med en varm pretzel? :D

Last edited:

Dette var bra! Det visste jeg ikke og det viser vel at det er litt for lenge siden jeg fløy DY på lengre strekninger. :)Dette hørtes godt ut.

Norwegian har vel tilbudt calzone i et års tid nå? Denne er liten, dyr og smaker absolutt ikke like bra som SAS sin!

Norwegian har vel tilbudt calzone i et års tid nå? Denne er liten, dyr og smaker absolutt ikke like bra som SAS sin!

Calzone forsvant når sommermenyen ble lansert. Varme kanelboller blir tilbudt til kaffen på ruten OSL-Nord Norge.

For lenge siden, når servering var gratis hos BU og SK var det alltid kald mat på flightene nordover, bortsett fra på fredag hos BU, endelig fredag med varm burger og rødvin, det var tider det:)
Og før "endelig fredag" så hadde da BU varm mat alle dager. Husker jeg fikk lasagna til lunsj Oslo-Bodø. ^_^

De serverte iallefall trekant-sandwicher da jeg reiste med DY i slutten av august, og også da jeg reiste med de i mars, så at de forsvant i fjor høst stemmer ikke.

De serverte iallefall trekant-sandwicher da jeg reiste med DY i slutten av august, og også da jeg reiste med de i mars, så at de forsvant i fjor høst stemmer ikke.

Da må det ha vært noe ekstraordinært, f eks at man var tom for standarsortimentet, det kan skje i de beste hjem.

For lenge siden, når servering var gratis hos BU og SK var det alltid kald mat på flightene nordover, bortsett fra på fredag hos BU, endelig fredag med varm burger og rødvin, det var tider det:)

Nå må du komme å ta deg en tur Tommy, så skal jeg servere deg nydelig mat:)

Ja, i den tiden reiste jeg innenriks i Norge flere dager i uken. Endelig Fredag var en innertier og fikk en Eurobonus mann til aa velge Braathens ofte. Og ville du ikke ha vin, var det bare aa spoerre pent, saa fikk man en oel.

Kan godt hende at du ser meg paa en DY flight rundt jultider. Vi faar se hvem som faar gleden av aa ribbe meg til skinnet OSL-EVE-OSL 20-26 desember. Du faar passe paa aa vaere paa minst en av disse flightene dersom det blir DY

Last edited:
Någon har säkert noterat men smart av DY att kombinera biljetter till Dubai, man kan åka via Stockholm från Oslo o tvärtom även om via Stockholm för Oslo inte blir en jätteomväg

Ble det noe av avgangen til DY i dag? Ser ikke noe på osl.no eller på noen andre flight-trackere på nettet at ruten er startet...

Back