Norwegian starter Værnes - Barcelona S15

hifiman

ScanFlyer Gold
Norwegian starter Værnes - Barcelona S15

God nyheter for oss som reiser fra Værnes:
Norwegian skal fra 3 juni til oktober reise direkte fra værnes
til Barcelona.
http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article10440936.ece

da blir det ihvertfalll billigere å reise dit ,enn å må mellomlande på OSl
som det har vært ganske stive billettpriser på...

Last edited by a moderator:
Re: Ny direkterute fra Værnes

Hadde ikke Norwegian en slik direketrute helt i starten, da de begynte med utenlandsruter ?

Husker jeg måtte hjelpe 5-6 Spanske turister (som understreket at de var fra Catalonia) med å finne frem til steder de ønsket å besøke.
Og spørsmål om hvordan vi produserte elektrisitet i Norge.
Og som var veldig opptatt av "grønn energi".

Re: Ny direkterute fra Værnes - DY fra Barcelona

Ha.....passer jo bra i og med at SK ikke gjenoptar denne ruten allikevel....:cool: :cool:

Re: Værnes-Barcelona

Barcelona-drakter – for anledningen med Norwegian-logo klistret over Quatar Airlines-logoen, og kortpasninger
den liker jeg:colgate:

Jeg tror at denne ruten blir en suksess, nordmenn blir aldri lei Barcelona. Spør du meg, så er det litt rart at denne ruten ikke har blitt åpnet tideligere...

Re: Norwegian starter Værnes-Barcelona S15

Jeg tok den noen ganger når SAS hadde direkte fly der. I sommer blir det SAS. Det var rimeligere med SAS pluss enn Norwegian for oss 4... bestilte riktignok en tid tilbake...

Så direkteruter fra TRD liker vi :-) !!

Lurer på hvorfor SAS la ned ruten, de starta jo i 2013 med ruten, så reklamerte de med økning til to ganger i uken i 2014, men kjørte bare på med en gang i uken, og la den ned i år sammen med Split...

Lurer på hvorfor SAS la ned ruten, de starta jo i 2013 med ruten, så reklamerte de med økning til to ganger i uken i 2014, men kjørte bare på med en gang i uken, og la den ned i år sammen med Split...

Kanskje passasjergrunnlaget ikke var så stort allikevel.....

DY5188/5199 är väl "spanska" flightnr?, vilket måste innebära att de är spansk personal från BCN-basen på denna flight?

DY5188/5199 är väl "spanska" flightnr?, vilket måste innebära att de är spansk personal från BCN-basen på denna flight?

Det stemmer, så slipper man å snakke norsk på et norsk fly :spin

Problemet var at dette ikke var grunnen, flyene var stappfulle...

Det hjelper lite hvis yielden (billettprisene) er lave og/eller samme kapasitet kan settes inn på en annen rute mer lønnsomt

Barcelona-drakter – for anledningen med Norwegian-logo klistret over Quatar Airlines-logoen, og kortpasninger

OT men hvor vanskelig kan det være å skrive Qatar riktig,,,,

Back