dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Eller kanskje som -MOW hinter mot: Fuelstopp og crewbytte i Malaga, hvor de allerede har en "base"?
Heller i retning av Flightdeck`s tanker:
LPA-RYG
LPA-HAU
LPA-EVE
LPA-TOS
Det lukter det "base" av

Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Eller kanskje som -MOW hinter mot: Fuelstopp og crewbytte i Malaga, hvor de allerede har en "base"?
DY har snakket om base i LPA tidligere, og også sesongflytte crew mellom Malaga og LPA. Stakkars kontraktsansatte i så fall, men det er en annen diskusjon...
Kan jo bli interessant med holding/divertions på så små marginer, i vintermånedene..
Som det står i tråden angående EVE-LPA så skal de sette inn de nyeste B737-800 "dreamliner". Har ikke de nyeste av 738ene til DY oppgraderte motorer og ytelse, eller kommer det først på MAx?
Rutetider:
Avgang torsdag fra GC klokka 21:50 og lander i Tromsø klokka 06:00
Avgang fredag fra Tromsø klokka 07:00 og lander på GC klokka 13:05
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.