DY med ettermiddagsrute til AMS, her lukter det party.
Og ID-kontroll ved ankomst...
DY med ettermiddagsrute til AMS, her lukter det party.
Det neste som vil skje med DY den dagen man ser at CPH går dårlig, er at DY kommer til feede all trafikk fra Norge og Sverige via CPH. Så får man en fin kopi av SAS![]()
Hvorfor dog det?
Det neste som vil skje med DY den dagen man ser at CPH går dårlig, er at DY kommer til feede all trafikk fra Norge og Sverige via CPH. Så får man en fin kopi av SAS![]()
Det får man si! Dette tyder vel på at responsen har vært god fra CPH og at bortfallet av Sterling på ruten fra Osl gir nye muligheter. Sterling fløy vel 2 ganger pr dag fra Osl?
Forvent flere annonseringer! AAL-LGW er alrede inne hos DY for salg, mens ble det egentlig annonsert alrede?
Det neste som vil skje med DY den dagen man ser at CPH går dårlig, er at DY kommer til feede all trafikk fra Norge og Sverige via CPH. Så får man en fin kopi av SAS![]()
Sterling hadde vel denne destinasjonen, og det var skjelden fulle fly med dem, men ofte fulle fly med KLM.
Amsterdam er jo en turist-destinasjon som burde ha stort potensiale for DY.
En avgang daglig er jeg ganske sikker på de skal klare å fylle bra opp.
KL har vel 5 daglige til OSL, så hvis 25% av disse har AMS som endelig destinasjon, er jo det et stort antall pax.
Jeg tror her ligger nökkelen. A skape + kapre nok volum slik at man kan fylle flyene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.