Norwegian sommerprogram 2017

Re: Norwegian - sommerprogram 2017

Med tanke på at LN-fly fases ut, og EI-fly fases inn, så tror jeg ikke vi ser noen nye destinasjoner fra TRD med det første. Mulig PMI kommer med D8, men det skjer ikke sommeren 2017.

Det kan godt hende at det kommer en D8-flight fra PMI, men det er fortsatt så så mange base-fly på Værnes, det er ikke snakk om å ta bort et av disse ....

Enn så lenge er ikke BGO/TRD/OSL-CFU, OSL-LIS, OSL-MAH(usikker på om den gikk i sommer) eller OSL-JTR lagt ut heller. Ser også dårlig ut for BGO-RIX samt morgenavgangen til CPH fra BGO.

AES-LGW forsvinner for godt

http://www.smp.no/nyheter/2016/10/04/Dropper-London-ruta-13596944.ece
Det som skulle være en vinterpause fra 28. oktober blir en varig nedleggelse, bekrefter Norwegian over for smp.no.

Det kan godt hende at det kommer en D8-flight fra PMI, men det er fortsatt så så mange base-fly på Værnes, det er ikke snakk om å ta bort et av disse ....

Mulig, men at man fjerner en rute fra TRD, er det ikke noen automatikk i at en ny kommer til. Ingenting er statisk, og flyet kan fint slynges ut fra TRD eller basestrukturen kan endres

Last edited:

BGO-AYT, SVG-AYT og TRD-AYT kuttes helt, mens OSL-AYT reduseres til 2ukentlig. Ser ut som at BGO-JFK ryker også, men ikke bekreftet.

Ser ut som om de har ombestemt angående BGO-AYT. Ligger ute med 1x ukentlig mens OSL-AYT er på 3x ukentlig.

DY øker på OSL- JFK til 5u fra mai og ut sommerprogrammet.

Sammenlignet med S16 så ser det ut som om DY har kuttet følgende ruter fra BGO: CFU (1x ukentlig), RIX (2x ukentlig), JFK (1x ukentlig) samt morgenavgangen til CPH. Til gjengjeld fortsetter LPA (avgang lørdager, D8-crew) på ruteprogrammet gjennom sommeren, noe som sist skjedde i S13.

Fra OSL har CFU og LIS blitt fjernet fra plakaten i S17. I farten husker jeg ikke frekvensen S16, men noe sier meg at det var 3 eller 4 i uken.

Ser også at de skal fly OSL/ARN-KUN 3 ganger i uken mellom 14/7 - 18/8 grunnet stenging av VNO for legging av ny rullebane. Priser helt ned i 118NOK

Back