Norwegian setter Dreamliner i flere ruter i Europa denne sommeren.

Jeg er av den oppfattelse at Norwegian ikke har internett-innsjekk. Ergo, så må man sjekke inn på disse automatene deres på flyplassen.

Correct me if im wrong, men mener at man ikke trenger å sjekke inn hos norwegian så lenge man reiser med kun håndbagasje..? Billetten har du på mobilen.

Med håndbagasje er det mulig og gå rett til gate for reiser innen norden og fra norden og ut i europa. Men ikke til storbritannia. Og heller ikke fra europa og inn til norden igjen.

Bestillte også en søndagsretur fra London, valgte 7J da rad 6 stopper på F.

Sjekket andre sine 787 setekart, men fant ingen like. Håper norwegian sitt er virkelig :)

Sjekket andre sine 787 setekart, men fant ingen like. Håper norwegian sitt er virkelig :)

Fikk du ikke valgt seter i premiumkabinen, eller var de opptatt allerede?

Hmm, jeg fikk valgt 1J uten problemer på min tur LGW-OSL 28/7. Kan det ha noe med bookingklasser å gjøre? Jeg fikk ikke billett til 349, måtte ut med drøyt 600, men det var fortsatt LowFare. Uansett, når premium ikke var tilgjengelig ser det ut til at du har valgt det beste setet i "huset"! :)

Last edited:

Stemmer at ikke er 6 G,H,J. Det er et eller anna "skap" for crew der forran døren.

Hmm, jeg fikk valgt 1J uten problemer på min tur LGW-OSL 28/7. Kan det ha noe med bookingklasser å gjøre? Jeg fikk ikke billett til 349, måtte ut med drøyt 600, men det var fortsatt LowFare. Uansett, når premium ikke var tilgjengelig ser det ut til at du har valgt det beste setet i "huset"! :)

Da selges sikkert premium også :) Håper hvertfall på grei plass i 7J ettersom jeg måler 190cm.

Tror bare alle setene allerede er tatt i premium på enkelte flighter, som på min den 25/7.
Betalte 349,- + 59,- for et sete på rad 1.

Last edited:
Jeg valgte 2G og 2J på begge flighter (OSL-LGW-OSL) 1-4. aug. Så derom du ikke får valgt premium er det nok utsolgt. Betalte ikke ekstra for disse setene utover setereservasjonsavgift.

Prøver meg på t/r med 787 begge veier 1. aug. Reservert 1J på returen.

Blir connection for trang tar jeg et par dager i London, og hjem med SAS ungdomsbillett.

Kan se ut som det nå er blokkert for valg av seter på rad 1-6 på avganger operert med 787....... :( :( :(

Edit ; eller så er er alle setene på rad 1-6 på flygninger med 787 solgt....det er jo selvfølgelig mulig men.....SHAIT at jeg var sent ute da !!

Last edited:
Kan se ut som det nå er blokkert for valg av seter på rad 1-6 på avganger operert med 787....... :( :( :(

Edit ; eller så er er alle setene på rad 1-6 på flygninger med 787 solgt....det er jo selvfølgelig mulig men.....SHAIT at jeg var sent ute da !!
Virker som de har blokkert premium for lowfare billetter nå, har sjekket en drøss datoer til både LGW og BCN :rolleyes:

Tror bare alle setene allerede er tatt i premium på enkelte flighter, som på min den 25/7.
Betalte 349,- + 59,- for et sete på rad 1.

EDIT : Er selvfølgelig bare stengt for Lowfare ja, er masse ledig plass i Premiumkabinen fx. den 25. til LGW hvis en velger Flex.

Last edited:
Da ble det en dagstur til London, torsdag 25. juli! :) Drar ned med en 738 på morgenen, og retur 788 på kvelden. Gleder meg allerede! :)

Noen severdigheter som anbefales i London, sånn bortsett fra det vanlige (Big Ben, Madame Tussauds, London Eye)? Noe flyrelatert f.eks?

RAF Museum i Hendon(?) ca 10km nord vest fra sentrum.
Gratis adgang,store haller med fly moderne og gamle.Butikk med salg av fly modeller.
Kan ikke veien i fra sentrum da jeg dro i fra en annen bydel til museumet.
Finnes også et Krigs museum og den gammle krigs båten på havnen er å anbefale!
Mvh Pål.

Back