Så må man jo håbe på at det ikke sker et eller andet teknisk på de flyvninger...
Hvis det så sker vil der jo være en del der står og ikke kommer med...Det skal de kompenseres for, husk det
Hilsen Ole
Fra pressemeldingen:På slike flyvninger selger man normalt ikke flere seter enn man ellers ville selge slik at man problemfritt kan bytte tilbake til 737 på kort varsel. Regner med at DY gjør det likedan.
Det vil legges ut mange flere seter i salg per flygning
Vurderte å ta en tur t/r London en torsdagskveld i juli. Lurer bare da på om det er mulig å gjennomføre en t/r med en times opphold. Ankommer kl 19.30, og flyet drar igjen kl 20.30.
Jeg gjorde dette en gang ifjor, da jeg var med den siste planlagte flygingen med SAS' MD87 t/r København-Venezia. Det var litt knapt med tid, men det gikk greit. Da mener jeg å huske at jeg dog hadde sjekket inn på forhånd over internett, men dette er vel ikke mulig med Norwegian?
Hadde ikke gamblet på en slik variant. Husk du må gjennom tollen i London, og så sjekke inn på ny.
Neida - bare gjennom Transfer, så det går så greit, så.
Ok da fant jeg det, typisk meg å være blind på begge øynene
Ser den sansynligvis ryker for min del. Har ikke fri i juli på hverken fredag eller mandag så jeg kan bli over. og såvitt jeg kan se er det kun siste avgangen til London den går på , framme 2010 rekker jeg ikke tilbake samme dagen.
Neida - bare gjennom Transfer, så det går så greit, så.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.