MD90
ScanFlyer Blue
Re: Norwegian
"Etablert rutenett"? Da tror jeg du skal se närmere på hvor FlyNordic flyr - majoriteten av FlyNordics operasjon er konsentrert till ARN-LLA/UME/KRN och ARN-CPH/OSL. De flyr dessuten en hel del charter. Men å si at dette rutenettet har större verdi enn Sterlings, er å ta i en smule for mye.
Originally posted by LN-MOW
Originally posted by TheDane
Nu er jeg personligt ikke stor Sterling fan, men den vurdering LN-MOW må stå for egen regning.
Tja ..
Ved overtakelse av FlyNordic, kjoepte Norwegian seg inn i et etablert rutenett. Dette er et samarbeid som nok gradvis vil bli utvidet og du vil faa se DY feede Finnair paa ruter til HEL - bade fra Polen og skandinaviske byer.
Sterling har et merkenavn og et rutenett. Rutenettet er imidlertid paa konsesjonsfrie ruter, saa de har liten egenverdi. Hva Sterling ellers har av verdier, er ukjent for meg. Flyene kommer fra leasingselskaper og fra det islandske moderselskapet. Tviler paa at noen av maskinene vil vaere med i en eventuell deal.
"Etablert rutenett"? Da tror jeg du skal se närmere på hvor FlyNordic flyr - majoriteten av FlyNordics operasjon er konsentrert till ARN-LLA/UME/KRN och ARN-CPH/OSL. De flyr dessuten en hel del charter. Men å si at dette rutenettet har större verdi enn Sterlings, er å ta i en smule for mye.