Ligner på bilene til både Baker Hansen og Comfort Rørlegger....men noe plagiat denne gangen kan det ikke sies og være
Andre medier spekulerer i konkurs. Jeg synes dette var overraskende, de har jo nettopp starta.
Det burde ikke komme som en bombe!
All respekt til den som våger, men når eierskapet så til de grader lanserer et markeds konsept med trynet ned i søla, synes jeg det er rart at de har holdt ut helt til nå.
Med profil og navn tatt i betraktning, så stiller jeg meg spørsmål om i hvilken grad disse menneskene er de rette til å skape en ny forretningsmodell.
Disse gjorde noe i ca 1993, ingen trodde var mulig, det var å øke frekvensen på ekspressbussen mellom Notodden og Oslo (Det var før noen få daglige avganger på Nor-way bussekspress sin rute) til avgang hver time og tjene penger på dette. Så solgte de hele dritten (var det østtelemark bilruter det het?) til nettbuss, som så har utvidet dette konseptet til å gjelde alle ekspressbusser kjørt av Nettbuss.
Dersom det er riktig det jeg leste, att sjåførene, og det var vel de fleste, som kom fra NAV, der betalte NAV lønna de første 3mnd. Så skjønnte vel eierne at de ikke ville klart å få dette til å gå rundt når de nå måtte betale lønna selv. Dermed valgte de kanskje å gi seg før det var alt for mye penger som var gått tapt.
Han forteller at selskapet har hatt en økning til Gardermoen hver dag etter at de startet å kjøre dit i begynnelsen av september.
– Vi har fulle busser, og jobber for det, sier han.
Som gustavf skriver litt over. Hvis de hadde rundt 1000 kunder i snitt pr dag og 108 avganger så betyr det i snitt 9 pax pr avgang. Ikke akkurat full buss.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.