• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian on Wheels

Men samtidig var de vel avhengig av kanskje et høyt belegg siden bussene var små. Man må jo fortsatt ha en sjåfør, så det kan jo dras paralleller mellom og fly en CRJ vs 737
 
Men samtidig var de vel avhengig av kanskje et høyt belegg siden bussene var små. Man må jo fortsatt ha en sjåfør, så det kan jo dras paralleller mellom og fly en CRJ vs 737


Det har du sikkert rett i.
 
De meldte oppbud i dag, en del av investorene trakk seg da tallene hadde gått litt
ned i det siste. Har visst vært forhandlinger i helgen.
Dermed er de historie.

Erik
 
Vi får se hvor lang tid det tar før SAS Flybussen avslutter kampanjen med redusert billettpris som vel kom for å møte konkurransen fra Norwegian on Wheels da...
 
Litt off topic: I serien "Firmaer som hermer etter andre firmaer", har vi i dag kommet til DelEx:

http://delex.no/



952840FC-971D-4B9A-B1D3-B63F0D8C83FA.png
 
Back
Top