Norwegian øker mellom Skandinavia og Bangkok

Someone

Moderator
Medlem

Norwegian øker kraftig mellom Skandinavia og Bangkok til vinteren og vil tilby totalt 14 ukentlig avganger. ARN går fra 4x ukentlig til 5x, OSL fra 3x til 5x og CPH fra 2x til 4x

https://media.norwegian.com/?_ga=2....til-14-ukentlige-avganger-til-bangkok-2494994
Oslo (OSL) – Bangkok (BKK): Fem ukentlige avganger på mandager, tirsdager, onsdager, lørdager og søndager

København (CPH) – Bangkok (BKK): Fire ukentlige avganger på onsdager, torsdager, fredager og søndager

Stockholm (ARN) – Bangkok (BKK): Fem ukentlige avganger på tirsdager, torsdager, fredager, lørdager og søndager

Re: Norwegian øker mellom Skandinavia og Bangkok

Heldigvis/dessverre begynner fler og fler å se at Bangkok er vel uten tvil en av verdens kuleste byer :8:

Alle unntatt SAS..?

SAS har vel længe været last mover? Starter Ryanair/DY kopi når de 2 selvsamme selskaber begynder at gå bort fra den model. Der bliver ikke mange penge tilbage til rigtige satsninger når først regningen for SAIL bliver gjort op....

Cestpool of the earth om man spør meg, med tanke på de tingene som gjøres mot mennesker, natur og levende vesener der nede :( Har mine tvil om at økt turisme bedrer forholdene, men er vel lov å håpe på en positiv bieffekt i mangel på håp sånn generelt...

Er det utenkelig at SAS starter opp igjen når de får flere nye fly i årene som kommer? Noen som vet noe om hvilken vurderinger som gjøres internt i selskapet?

Er det utenkelig at SAS starter opp igjen når de får flere nye fly i årene som kommer? Noen som vet noe om hvilken vurderinger som gjøres internt i selskapet?

Det kommer jo an på økonomi, og selv om BKK er populært betyr ikke det at SAS nødvendigvis skal fly der. De har jo gjennom årenes løp tapt masse penger der......

Per dags dato har de ikke en egnet konfigurasjon på det heller. Men når A350 maskinene kommer kan det være en ide å ominnrede A340 maskiner til mindre premium tungt også overføre dem til SAS Ireland som kan så fly dem billigere. Det er kanskje en god løsning for BKK

Ser man på de fleste europeiske nettverkselskapene er de jo relativt små på BKK flere av dem

Cestpool of the earth om man spør meg, med tanke på de tingene som gjøres mot mennesker, natur og levende vesener der nede :( Har mine tvil om at økt turisme bedrer forholdene, men er vel lov å håpe på en positiv bieffekt i mangel på håp sånn generelt...

Per inbygger så skjer det vel ikke så mye mer dritt i BKK enn for eksempel Hamburg. Jeg ser i alle fall med glede at byen har blitt adskillig ryddigere enn første gang jeg var der i 97. De har nok mye å gå på og i mitt tilfelle så har holder jeg meg unna de mørkere områdene som jeg gjør i andre storbyer.

At Norwegian øker på BKK gjør kanskje at Thai setter ned prisene sine noe?
I så fall blir det en god ting :cool:

At Norwegian øker på BKK gjør kanskje at Thai setter ned prisene sine noe?
I så fall blir det en god ting :cool:
I de siste to kampanjene fra Thai har jo OSL-BKK t/r startet på ca 4700kr, så er kanskje et svar på Norwegian sin opptrapping?

Ser ut som økningen her mer eller mindre er avlyst og for OSL sin del så brukes i stedet økningen i kapasitet til Krabi.

ARN-BKK virker ligge inne med bare 2x ukentlig til vinteren.

Men blir ikke helt klok på CPH, da den fortsatt viser 4-5x ukentlig uten at regnestykket går helt opp

Ser ut som økningen her mer eller mindre er avlyst og for OSL sin del så brukes i stedet økningen i kapasitet til Krabi.

ARN-BKK virker ligge inne med bare 2x ukentlig til vinteren.

Men blir ikke helt klok på CPH, da den fortsatt viser 4-5x ukentlig uten at regnestykket går helt opp

Hvor ser du 4-5 gange ugentlig direkte fra CPH? Jeg ser bare 2 gange på norwegian.dk (en uke med 3 gange), og sådan har det været de sidste mange uger.

Back