Skulle ikke forundre meg om Kjos kjøper opp Sterling om noen mnd, var det ikke slik han gjorde det når de tok over Fly Nordic?
Airbus 330.
Airbus 330.
Skulle ikke forundre meg om Kjos kjøper opp Sterling om noen mnd, var det ikke slik han gjorde det når de tok over Fly Nordic?
Airbus 330.
Kjos har mer enn nok med å betale for de nye 737-800, tviler på at det er ekstra cash igjen for å kjøpe NB
Til gjengjeld er det kanskje litt lettere å kjøpe flyselskap enn fly med aksjer...
På den annen side, så er vel ikke en negativ kontantstrøm fra Sterling det som står høyest på ønskelista til økonomiavdelingen i Norwegian. Eierandelen til Finnair vil jo også bli vannet ut til under 10% av en slik operasjon, så det spørs hvor begeistret de er.
Easyjet neste Ramia 17/07 18:50
Med katastrofetall for både Sterling og Norwegian er der nok ikke lenge før Easyjet kjøper begge 2. Easyjet har god økonomi, flyr ti sentrale flyplasser og står for et høy-standard driftskonsept. og har vist at de ønsker å vokse ved oppkjøp. Eneste ulempe er at Easyjet har satset på Airbus A319/320
Norwegian + Sterling = dårlig nytt.. Rolf Ingebrigtsen 17/07 12:38
Synd at Sterling er valgt. Er det noen "seriøse" selskaper som har dårligere plass og komfort på sine fly enn dem? Eller dårligere service , - på bakken og/eller i lufta? Med mine 1,90 er det bare å finne noe annet..
Norwegian/Sterling Grip 17/07 14:18
Rolf Ingebrigtsen! Tror du det finnes et spesialbygget fly for din høyde! At det går an å få seg til å si noe så dumt som du gjør er skremmende! Flytypen Boeing 737 - som de fleste flyselskaper nå benytter på korte og mellomlange ruter både i Europa og ellers - har samme TAKHØYDE. På turistklasse er varierer imidlertid benplassen. Men nå er det like før det kommer et EU direktiv om nettopp benplassen på fly i Europa. Håper hr Ingebrigtsen får bedre komfort da!?
Easyjet neste Ramia 17/07 18:50
Med katastrofetall for både Sterling og Norwegian er der nok ikke lenge før Easyjet kjøper begge 2. Easyjet har god økonomi, flyr ti sentrale flyplasser og står for et høy-standard driftskonsept. og har vist at de ønsker å vokse ved oppkjøp. Eneste ulempe er at Easyjet har satset på Airbus A319/320
Den aftale som Sterling og Norwegian har indgået, og som endnu ikke kendes i detaljer, ser på forhånd ud til at være betydeligt bedre end sidst de to selskaber arbejdede sammen.
Easyjet kjøper opp DY og legger ned (for å forhindre mer konkurranse...)
NB kutter kraftig ned på OSL og kjøper opp/samarbeider med DY for å la de fly pax til sine ruter i CPH og ARN, der de hovedsaklig vil fly fra.
Jeg håper ikke du satser for mye penger på at den kupongen skal gå inn..........
SAS next, hvis ikke Lufthansa får ut fingeren.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.