Norwegian og Finnair taler om at indgå et samarbejde hvor Norwegian skal feede til Finnairs asiatiske ruter.
http://borsen.dk/transport/nyhed/178686/
Vil ganske fornuftigt træk af de 2 spillere, Norwegian kan godt bruge noget mere trafik på deres ruter, samtidig med at Finnair bliver nødt til at få noget mere feed til deres langdistancetrafik.
Samtidig er begge parter nok klar over at SAS ikke lever så tilbagetrukket en tilværelse om et par år, så hvis der skal gøres noget er det nu. Om et par år vil der uden tvivl nok være en stærk spiller istedet for SAS, eller en stærk spiller (Lufthansa f.eks.) som står bag SAS, og så får hverken DY eller AY så frit spil som de kan få nu.
http://borsen.dk/transport/nyhed/178686/
Vil ganske fornuftigt træk af de 2 spillere, Norwegian kan godt bruge noget mere trafik på deres ruter, samtidig med at Finnair bliver nødt til at få noget mere feed til deres langdistancetrafik.
Samtidig er begge parter nok klar over at SAS ikke lever så tilbagetrukket en tilværelse om et par år, så hvis der skal gøres noget er det nu. Om et par år vil der uden tvivl nok være en stærk spiller istedet for SAS, eller en stærk spiller (Lufthansa f.eks.) som står bag SAS, og så får hverken DY eller AY så frit spil som de kan få nu.