Norwegian 'mest punktlig' og 'der det skjer'

doffer

ScanFlyer Blue
Siste pressemelding fra Norwegian:

Norwegian har jobbet systematisk for å bedre punktligheten og for at passasjerene våre skal ”være der når det skjer”. I mars måned har dette resultert i at selskapet er mest punktlig på alle de største norske flyplassene, det vil si Oslo Gardermoen, Bergen, Stavanger, Trondheim, Tromsø, Bodø og Molde, ifølge Avinors punktlighetsstatistikk. Selskapet opererte 99,4 prosent av de planlagte flygningene i denne måneden, hvorav 84,7 prosent gikk på oppsatt rutetid.

http://media.norwegian.com/no/Pressemeldinger/?iId=612022

Reiselivsavisen har en interesant artikkel om det er riktig at Norwegian er mest punktlig i Norge eller ikke. Interesant lesning og litt merkelig at Norwegian nekter å svare og legger på røret så snart det kommer kritiske spørsmål

http://reiselivsavisen.no/wip4/tallsjonglering-om-punktlighet/d.epl?id=618269
Hvem er best i Norge? Norwegian påstår de er mest i rute, men det er langt fra sannheten.

Det kan godt være Norwegian har rett, men virker litt merkelig når de er såpass unvikende. Og er tydeligvis mange måter å måle punktlighet på

Last edited:
Norwegian kjører også urent trav på andre sider av sin mediepolitikk ... Flere ansatte i deres mediebyrå Vizeum (har identifisert tre) poster 'kritiske' spørsmål på SAS-veggen og kommenterer og 'liker' hverandres tråder. Jævlig frekt!

Someone;Interesant lesning og litt merkelig at Norwegian nekter å svare og legger på røret så snart det kommer kritiske spørsmål [/QUOTE said:
Specielt mærkeligt når de får spørgsmål på baggrund af deres egen pressemeddelelse.

Forøvrigt godt at se en artikel der er gennemarbejdet og stiller spørgsmålstegn ved ensidig PR-lir på en gang skyld.

Ser ud til at DY har været lige lovlig kreative her.

Norwegian kjører også urent trav på andre sider av sin mediepolitikk ... Flere ansatte i deres mediebyrå Vizeum (har identifisert tre) poster 'kritiske' spørsmål på SAS-veggen og kommenterer og 'liker' hverandres tråder. Jævlig frekt!

Ualmindelig dårlig stil af Vizeum :(

Veldig bra at punktlighet står høyt på dagsorden for oss som er kunder.
Artikkelen som Someone linker til, viser at etikk ikke sto på timeplanen til noen av de involverte. Dette blir rett og slett for dumt. Får håpe ikke alle medier sluker pressemeldingen rå, slik de har en tendens til.
Interessant det som MOW sier om veggen til SAS, dette har jeg bare ventet på.
Hvor mange i SAS sitt mediabyrå bruker tiden til å skrive på veggen til Norwegian om de estiske pilotkontraktene?

Interessant det som MOW sier om veggen til SAS, dette har jeg bare ventet på.
Hvor mange i SAS sitt mediabyrå bruker tiden til å skrive på veggen til Norwegian om de estiske pilotkontraktene?

Jeg ville bli skuffet om så var tilfelle, og jeg håper og tror at Gruppen har vett nok til å ikke drive med slikt spill. Det er bare pinlig ...

Jeg ville bli skuffet om så var tilfelle, og jeg håper og tror at Gruppen har vett nok til å ikke drive med slikt spill. Det er bare pinlig ...

Du vil ikke ut med navnene på de fra vizeum? Hadde vært interessant å lese hva de skriver.

Gå til Sas-veggen - der finner du to tråder om gebyrer. Jeg sjekket ikke alle navnene, men tre av dem fant jeg på Linkedin. Det er visstnok to til, men de søkte jeg ikke på.

Det frekkeste er jo at en av dem juger om det på Twitter også...

Ikke så vanskelig å finne. Hun ene står jo både med arbeidsgiver oppgitt og profilbilde med ungen sin. Dette burde jo nesten være en sak for avisene, facebookveggterror-mot-konkurrent ;)

Jagge meg toppen av frekkhet! Minst seks ansatte i Vizeum skal ha skrevet på SAS' facebooksider..

Noen som melder seg frivillig til å "oute" henne? Call her bluff - skriv noe sånt som "Hei Laila. Er det en tilfeldighet at du jobber i Vizeum - mediebyrået konkurrenten Norwegian bruker?"

Edit: Der var det noen som hadde gjort det ja :-)

Last edited:
Noen som melder seg frivillig til å "oute" henne? Call her bluff - skriv noe sånt som "Hei Laila. Er det en tilfeldighet at du jobber i Vizeum - mediebyrået konkurrenten Norwegian bruker?"

Edit: Der var det noen som hadde gjort det ja :-)

Nogen der ved hvilken dato hun har posted? Synes ikke jeg finder hendes post nu igen... Mon hun har slettet det?

Jag hade gærna sett att en mod kom in hær....

Edit: Kan inte se vilken nytta det ær att hænga ut personer med namn och bild så hær

Last edited:

Nogen der ved hvilken dato hun har posted? Synes ikke jeg finder hendes post nu igen... Mon hun har slettet det?

FlyHi - hvis du klikker på linken i orhels post over her...

Edit: Kan inte se vilken nytta det ær att hænga ut personer med namn och bild så hær

Hæ??? De har jo selv "hengt seg ut" med navn og bilde på Facebook! Og det er lett som en plett å google dem og finne sammenhengen. Hvis man er med på leken får man tåle steken!

Det er jo ligesom ikke nogen her der har skrevet det. Det er offentligt tilgængeligt på nettet - og det er vel frit at referere til...

FlyHi - hvis du klikker på linken i orhels post over her...

Tak :)

Jagge meg toppen av frekkhet! Minst seks ansatte i Vizeum skal ha skrevet på SAS' facebooksider..

Og på spørsmål om hvorfor hun postet ... ;)

Ley77
@
@turbotoddi @stiberg Nei, det var et spørsmål jeg fant naturlig å stille da jeg som privatperson skulle undersøke en reise. Mvh Laila

Back