Norwegian med Dreamliner på Oslo - Nice/Barcelona/Malaga S17

Re: Norwegian med Dreamliner på Oslo - Nice/Barcelona/Malaga S17

Øv. Vi havde hifly 332 fast på MAD ruten sidste sommer dog :) fra cph

Valgte å fly altfor tidlig med DY til malaga i august for å få dreamliner, ser ut som om setene premium var blokkert eller alle tatt allerede, hvis de bare er blokkert, er det noen sjans for at de åpner de for vanlig (betalt) setereservasjon når det nærmer seg?

Valgte å fly altfor tidlig med DY til malaga i august for å få dreamliner, ser ut som om setene premium var blokkert eller alle tatt allerede, hvis de bare er blokkert, er det noen sjans for at de åpner de for vanlig (betalt) setereservasjon når det nærmer seg?

Premium kabinen er reservert til flex pax.

Artig å se hele fire av disse "Drømmelinerne" samtidig på OSL.

Premium kabinen er reservert til flex pax.

Oppgrader til T-klasse eller høyere så kan du reservere i premiumkabinen. Alle lavere klasser enn T gir kun Ecokabin

Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Hvordan kom de siste 100 passasjerene seg hjem fra Nice?

Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Og G-CJUI ble fløyet rett opp til OSL igjen for å fly til Nice i rute i dag.

Ved avgang oppsatt 1440 17. mai fikk jeg allerede beskjed om morgenen om utsatt avgang til 1500 til Malaga. Kan virke som om flyet kom fra Orlando og var forsinket derfra, men ingenting tydet på forsinkelse inn, egentlig. Mest irriterende at jeg fikk "go to gate" nær 40 min før boarding og at det var ytterligere forsinkelser og minst 15 minutter om bord i bussen der vi så rengjøringsfolk fly opp og ned. Ga et ganske dårlig inntrykk..

... ellers litt imponerende at man kan fylle en 787 fra Oslo til Malaga på tidlig ettermiddag 17. mai, hadde forventet litt god plass. Men 17. mai er kanskje ikke så viktig som man kan få inntrykk av gjennom mediene. Virket som en helt vanlig dag på OSL.

Vi fikk nesten fire timer delay på DY1406 til Nice på fredag. Fikk beskjed allerede 0530, så blei en øl. Manglet visst crew....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er G-CJUI som operer til Malaga i morges, og såvidt jeg kan huske så var det en -8 da jeg sjekket inn i går.

Er G-CJUI som operer til Malaga i morges, og såvidt jeg kan huske så var det en -8 da jeg sjekket inn i går.

G-CJUI flyr vel omtrent fast på europeisk fra Norge nå, også fløyet noen ganger til Malaga, sammen med en vekslende 788.

Klarer DY å fylle disse Dreamlinerene?

Sto iallefall igjen 100 passasjerer da de måtte sette inn en 738

Hovedpoenget er vel å trene piloter, men ved å sette dem opp på de tyngste rutene er de nok omtrent 'selvfyllende' ..

Var ikke mange ledige seter på dagens fra Malaga i hvertfall. Men NCE, BCN og AGP fra OSL om sommeren klarer jo ta unna mange passasjerer.
Disse har jo deler av sesongen sett opptil 5 daglige kombinert med SK/DY

Virket forresten som det var hel-britisk crew på dagens flight, basert på språket. Gjelder det på andre 787 flighter fra OSL til "Syden"?

Back