Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by BU662
-800er har en annen fordel over -700er: De har de laveste CASM av alle NG's.
Men så er vel ikke akkurat -900ER i daglig kommersiell bruk på dette tidspuktet, ikke sant?Originally posted by Dag Viking
Har -800 lavere CASM enn -900ER? Det kan jeg aldri tro...
Heh, sant detOriginally posted by Dag Viking
Men dette var jo snakk om fra høsten av, var det ikke? :wink
Mange, njei, og de som er der blir fort borte...Originally posted by Tommy777
Finnes det mange -800 på bruktmarkedet??
Dersom DY skulle ha bestilt maskiner direkte fra Boeing med levering høsten 2007 måtte den ordren ha kommet inn en god stund før utgangen av 2005... (med mindre de har kjøpt slots fra selskaper som har utsatt levering av sine maskiner)Originally posted by Tommy777
Om ikke, bør vel bestillingen kommet allerede dersom nye maskiner skal på plass i høst??
Originally posted by Dag Viking
Originally posted by BU662
-800er har en annen fordel over -700er: De har de laveste CASM av alle NG's.
Har -800 lavere CASM enn -900ER? Det kan jeg aldri tro...
Originally posted by EB
Skal ikke Ryaanir bytte ut noen av sine eldste -800?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.