- Norwegian med 11 nye 738'er i 2009

I Norwegians egen rapport står det at MD-80-maskinene skal ut i løpet av 3. kvartal, og ikke 4. kvartal. Men det spiller vel ingen rolle - kan skje mye innen den tid.

18 stk, 737-800 innen utgangen av året.

-6 stk med base CPH.
-6 stk? med base ARN
-6 stk? med base OSL

Ser forresten at LN-NOO ligger inne i systemene nå.

Så SE-RHB finnes ikke mer.

Den er nå LN-NOO

Nei igjen. RHB er LN-NON, starter i morgen med å gå DY9707-9708 ARN-HRG-ARN.
RHA skal bli LN-NOM, og LN-NOO er ex-NB.
Så det så...

Men hvorfor i all verden ligger LNNOO inne da?

LN-NOO står jo ennda på QLA, her er det nødt å være noe galt gitt...

Denne Sterling-maskinen har ikke noe med de opprinnelige to bestillingene på 737-800 å gjøre?

Nei igjen. RHB er LN-NON, starter i morgen med å gå DY9707-9708 ARN-HRG-ARN.
RHA skal bli LN-NOM, og LN-NOO er ex-NB.
Så det så...

Originally Posted by Airbus 330 View Post
Ser i Postlistene til Luftfartstilsynet, at SE-RHA blir LN-NON og SE-RHB blir LN-NOM fra 3 februar i følge søknaden fra Norwegian.

Ehh ... javel ... ?

Jaja, MOW, ikke vet jeg hvorfor, men vi får se når DY9707 går i morgen. Hvis det ikke stemmer er det noe rart med mine infokanaler. Jeg vil bli svært overrasket om det ikke stemmer...

S

Ja, jeg vet ikke, jeg ... men det er jo mulig at han Airbus 330 tastet feil ... virker mer logisk med NOM=RHA og NON=RHB sånn sorteringsmessig ...

Det ble forklart tidligere i går etter den postingen, tror jeg, at -RHA blir -NOM og -RHB blir -NON

RolfL har oversikten som vanlig:

Originally Posted by RolfL
Originally Posted by Airbus 330
Ser i Postlistene til Luftfartstilsynet, at SE-RHA blir LN-NON og SE-RHB blir LN-NOM fra 3 februar i følge søknaden fra Norwegian.

Och SE-RHB avfördes ur svenska registret 18 feb. och är nu LN-NON.

Blir norwegian.se-titlene fjernet - fra fly, nettside og markedføring - eller har ikke dette noe med saken å gjøre?

LN-NOO er uansett den som inntil nylig hette OY-SEJ og som nå har amerikansk registrering, mens RHA & RHB skal over til NOM & NON eller vice versa... samma det i grunn :)

Det som er mere interessant, hva heter neste maskin ut fra fabrikken i Seattle? NOG? NOL ?

LN-NOO er LN-NOO, ikke N289CG lengre. Den ble painta i CHR, flydd til QLA og står der nå for pre-delivery såvidt jeg kan skjønne. Slik jeg forstår det er den ferdig malt med LN-NOO påført, men så er dette da fra diverse søk på ulike nettsider og google da men :)

Back