BU662
critical mind
Re: Norwegian kutter i norske ruter som følge av bonuspoeng?
Det blir jo bare dumt av Norwegian, fordi det ikke stemmer med dette hva de selv har annsonsert i pressen tidligere.
Dersom man leser presentasjonen som selskap selv la ut i forbindelse med Q3 resultat, sa finner man at Norwegian ikke kutter, men heller öker innenlands S14 vs. S13. (Finnes pa side 17)
Pa 8 av 16 innenlands-ruter fra OSL blir det en ökning i antall frekvenser, netto 11 ytterligere daglige frekvenser som tilsvarer 2.000 seter inn og 2.000 seter ut av OSL.
http://www.norwegian.no/Global/norw...reports/2013/Norwegian Q3 13 Presentation.pdf
Dersom man virkelig kommer a kutte na, sa er det vel neppe pga av bonus-poeng men kanskje pga av faktum at marked ikke etterspörer all disse ekstra seter.
Det blir jo bare dumt av Norwegian, fordi det ikke stemmer med dette hva de selv har annsonsert i pressen tidligere.
Dersom man leser presentasjonen som selskap selv la ut i forbindelse med Q3 resultat, sa finner man at Norwegian ikke kutter, men heller öker innenlands S14 vs. S13. (Finnes pa side 17)
Pa 8 av 16 innenlands-ruter fra OSL blir det en ökning i antall frekvenser, netto 11 ytterligere daglige frekvenser som tilsvarer 2.000 seter inn og 2.000 seter ut av OSL.
http://www.norwegian.no/Global/norw...reports/2013/Norwegian Q3 13 Presentation.pdf
Dersom man virkelig kommer a kutte na, sa er det vel neppe pga av bonus-poeng men kanskje pga av faktum at marked ikke etterspörer all disse ekstra seter.