Re: Norwegian konkurs innen 5 år?
Jeg tror nok at vi SAS-elskere har fått det med sesg at SAS aldri kommer til å blir "SAS "igjen.
-Det var en tid da folk innrettet seg etter flytidene til Sas og ikke omvendt.
-Det var en tid da Sas ble hyllet som the business mans airline og ble valgt til "Airline of The year"
-Det var en tid da folk satt pris på litt ekstra service og syntes det var flott at Sas også kom og hentet( eller booekt dem om) når flyet dems gikk i stykker.
-Det var en tid da alle synes det var greit å kunne kjøpe gjennomgående biletter til hele verden og ikke bare en og en leg med LCC.
Desverre så har Sas "oppdaget" det for sent og vært for treige til å omstille seg. "Core SAS" heter den siste satsingen til Sas og er antalgelig den aller , aller siste muligheten Sas får lov til å bestemme selv , om fremtiden.
Det som er mest tragisk i dette bildet er jo at Sas Norge er snart det eneste i Sas ,som tjener penger.
Jeg tror nok at vi SAS-elskere har fått det med sesg at SAS aldri kommer til å blir "SAS "igjen.
-Det var en tid da folk innrettet seg etter flytidene til Sas og ikke omvendt.
-Det var en tid da Sas ble hyllet som the business mans airline og ble valgt til "Airline of The year"
-Det var en tid da folk satt pris på litt ekstra service og syntes det var flott at Sas også kom og hentet( eller booekt dem om) når flyet dems gikk i stykker.
-Det var en tid da alle synes det var greit å kunne kjøpe gjennomgående biletter til hele verden og ikke bare en og en leg med LCC.
Desverre så har Sas "oppdaget" det for sent og vært for treige til å omstille seg. "Core SAS" heter den siste satsingen til Sas og er antalgelig den aller , aller siste muligheten Sas får lov til å bestemme selv , om fremtiden.
Det som er mest tragisk i dette bildet er jo at Sas Norge er snart det eneste i Sas ,som tjener penger.