http://www.moss-avis.no/article/20070823/OKONOMI/708230030/1037/ABON
Det oransje designet betydde altså ikke at det var Easyjet som kom :colgate:
Det oransje designet betydde altså ikke at det var Easyjet som kom :colgate:
Originally posted by LN-MOW
Hyggelig for Rygge, og egentlig det eneste som 'made sense'. Saa faar vi se om de klarer aa bygge opp belegg og inntekter tilfredstillende. Rygge-Bergen har jeg null tro paa .. ingen klarte aa faa Torp-Bergen til aa gaa med saa store maskiner, saa jeg mistenker at den forsvinner fort. Ruter som Rygge-Middelhavet og Warsawa tror jeg har bedre forutsetninger.
Time will show ...
Originally posted by BU662
Apropros Sterling.
Vet noen om den formelle sammenarbeid mellom Norwegian og Sterling eksisterer forsatt? Det kan virke litt at den gamle brudepaar er pa skilmisse...
Originally posted by Someone
Eneste negative med DY er at de fortsatt ikke har mulighter for setereservasjon mellom OSL og CPH uten at jeg vet hvorfor da de stort sett har det ellers.
Originally posted by MountainDew
Originally posted by Someone
Eneste negative med DY er at de fortsatt ikke har mulighter for setereservasjon mellom OSL og CPH uten at jeg vet hvorfor da de stort sett har det ellers.
nå skulle vel seating allerede vert innført på innland og skandinavia, men vet ikke hvorfor er utsatt. Tror det blir innført nå på høst/vinter programmet. Mange kunder spør meg om dette. Spesiellt forretningsreisende ønsker fastplass.
Gratulerer med nye ruter Norwegian![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.