Norwegian kjøper FlyNordic

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
Re: Norwegian kjøper FlyNordic

Originally posted by jikswoboBFörvånar mig inte att denna typ av kommentarer återfinns på Flygtorget.se. Deras forum är inte direkt känd för att ha någon högre nivå på diskussionen.

I motsetning til ..? :lol:

Blir interessant å følge dette videre. Må bare få støtte jikswoboB med at jeg også håper Norwegian går for ett nytt navn.

Det var rimelig underlig å se reklame for en rute DUB - WAW på en buss, da jeg vandret rundt i Dublin.

Originally posted by Someone

Aksjen endte opp 4% i ett fallende marked så nyheten ble positivt mottatt. Handelen var også større enn normalt for Norwegian (uten at det er de helt store summene det er snakk om da NAS er en lite likvid aksje, kun 17mill i omsetning, mot 18mrd på hele børsen idag)

Ja, den ble jo ganske bra etter hvert. Og aksjen har jo faktisk steget fra ca 85 til 105 siden tidlig i mars. Og med tanke på at jeg kjøpte mine aksjer der for en del år siden for noen og tredve kroner er det jo riktig bra :)

Ja hvorfor bytte Navn. British airways funker jo helt greit paa rutene til og fra Aarhus og Aalborg fra Oslo. Jeg tror ikke det er saa noedvendig aa henge seg opp i navnet paa nettopp Norwegian saa lenge det er og blir godt innarbeidet som et flyselskap!

Back