Originally posted by JetBlue
Tror vi skal huske på at FlyNordic var Finnairs satsning på LCC. Det har ikke vært vellykket, så et salg er ikke så dumt....
At dette representerer en konsolidering hva angår LCC i Norden er det ingen tvil om, spørsmålet er hvordan Norwegian vil bruke de ekstra ressursene. Én mulig utvei er selvsagt å bygge ned virksomheten til FlyNordic, satse på enhetsflåte med 737, og bygge videre på lønnsomme ruter.
Originally posted by OJB
Det er dette som ligger i kortene JetBlue, MD'ene skal ut ved forfall av leieavtalene og flere -300 og -800 kommer som erstatning.
Originally posted by storg
(...) Minus pluss minus blir jo pluss. (...)
Originally posted by The Ticketor
Wow, spennende. Lurer på hvordan dette samarbeidet med AY vil funke. Snakker vi codeshare her eller? Interline e-ticketing må på plass. Hvordan skal salg fra andre GDSer fungere? Skal DY ta ansvar ved irregularities? Mange spørsmål...
Originally posted by queso
Spennende saker!! Noen formening om hvordan det "nye" selskapet skal handles på GM i fremtiden? SA og NP deler vel ikke på arbeidet...?
Originally posted by DCHalvorsen
Det blir vel også interessant å se hvordan de nå takler strekningen Oslo - Stockholm der de enn så lenge er harde konkurrenter.
Originally posted by Thomas
Håper NP tar over hele LF skvipet.. og det er mye som tyder på det etter idag.
Originally posted by Herlov
Dette var glimrende nyheter! F
Forhåpentligvis vil SAS IC få seg en smell når haugevis av nordmenn heller bruker Norwegian/Finnair til Asia pga. manglende tilbud i Norge.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.