RYKogREIS
ScanFlyer Blue
Å samarbeide er nå en ting, men dersom DY skulle overta all trafikk for AFKL på rutene mellom norden og AMS/CDG, ville jeg ansett det som et stort tap. Ikke et vondt ord om DY, men man man tvinges i og for seg over på et servicekonsept som er veldig forskjellig fra AFKL sitt. For mange vil nok dette bli ansett som et dårligere konsept. Ikke gratis mat, ikke samme service, ikke biz i samme forstand osv. Rett og slett det at det ikke heter "KLM" eller "Air France". Som et supplement derimot hadde det vært bra! Flere avganger og større fleksibilitet er jo ikke dumt. Da kan man dessuten velge om man vil ha et bedre eller "dårligere" konsept, og derav pris - istedenfor å bli tvunget over på Norwegians konsept og bli frarøvet det AFKL tilbyr i dag.
Har du fløyet med f.eks KL i det siste?
På Economy får man saltstenger og en 15cl brus. Da vil jeg heller kunne ha mulighet å kjøpe meg det jeg har lyst på og ha gratis WIFI. Og gamle Fokker til KLM er scary saker mot en 737. Nå flyr jeg sjelden business, men tror blokkerte seter, gratis sandwich og drikke og WIFI er bedre alternativ for mange også her.