Dagen Aftenposten har en helsides reportasje ang Norwegians elendige punktlighet i det siste.
Det har vistnok før til krisemøter i Dy såvel som Røros Flyservice.
Igjen brukes været (noe som også gjelder andre selskap med betydelig bedre punktlighet), dog har de utelatt "lengre flytid enn andre selskap" denne gangen.
Det har tidligere vært opp til debatt her inne ang bruk av -800 og glatte baner.
Etterhvert som de eldgamle -300 skiftes ut og flåten blir enhetlig, så lurer jeg på:
Er dette noe man da vil se hver vinter hos Norwegian?
Det har vistnok før til krisemøter i Dy såvel som Røros Flyservice.
Igjen brukes været (noe som også gjelder andre selskap med betydelig bedre punktlighet), dog har de utelatt "lengre flytid enn andre selskap" denne gangen.
Det har tidligere vært opp til debatt her inne ang bruk av -800 og glatte baner.
Etterhvert som de eldgamle -300 skiftes ut og flåten blir enhetlig, så lurer jeg på:
Er dette noe man da vil se hver vinter hos Norwegian?