• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian hel hvit LN-NGD

adressa

ScanFlyer Silver
Zareh Amadouny har laget et fly Boeing 737-8JP til meg reg nr LN-NGD og flyet er hvit i str 1:400. Artig med den at den har norsk reg på flyet.

Attachments

• IMG_2953.jpg
    IMG_2953.jpg
    131.5 KB · Views: 1,030
Skjønner. LN-NGD hadde jo Ivo Caprino på halen. Er dette flyet faset ut av Norwegian nå?? Hadde vært tøft hvis han hadde laget en modell av dette flyet i Norwegian farger

Skjønner. LN-NGD hadde jo Ivo Caprino på halen. Er dette flyet faset ut av Norwegian nå?? Hadde vært tøft hvis han hadde laget en modell av dette flyet i Norwegian farger

LN-NGD er aktiv som helhvit.

Kanskje et rart spørsmål. Men hvorfor valgt Norwegian å male LN-NGD i helt hvite farger??

Kanskje et rart spørsmål. Men hvorfor valgt Norwegian å male LN-NGD i helt hvite farger??

LN-NGD skulle ut av flåten samtidig som NGE/F i 2019. Av en eller annen grunn skar dette seg i siste liten. Og å bruke penger på maling nå er lavt prioritert ...

Ja da fikk man seg en flott modell av LN-NGD. Flott at Zareh Amadouny kunne lage til meg. Sendt mail og fikk svar samme dag.

Når vi er inne på modellen LN-NGD. Er dette flyet solgt eller levert tilbake nå?? Fra Norwegian. Har ikke sett LN-NGD på flight radaren på en stund nå

Står på OSL. Den siste tiden har den bare flydd en gang i uka, men den misset 23/2. Så mulig noe skjer (eller ikke) med den.

Står på OSL. Den siste tiden har den bare flydd en gang i uka, men den misset 23/2. Så mulig noe skjer (eller ikke) med den.

Fløy DY752/DY757 OSL-TRD-OSL og DY340/DY345 OSL-BOO-OSL i dag 9/3 ....er aktiv

Kan hende jeg tar feil nå. Har LN-NGD forlatt flåten å. Eller står den parkert ennå på OSL.?? I følge planespotters.net. Så er LN.NGD ute av flåten

Kan hende jeg tar feil nå. Har LN-NGD forlatt flåten å. Eller står den parkert ennå på OSL.?? I følge planespotters.net. Så er LN.NGD ute av flåten
Planespotters har rett, NGD er ute og ble flydd til GBA/EGBP (Kemble) 15.mars. Såvidt jeg forstår ble den overlevert til panthaver.

Vet jo at dette er samletråden om LN-NGD. Men ser på Flightradar24.com nå. Har Norwegian hentet tilbake dette flyet ??? LN-NGD har akkurat landet på OSL.

Back