Vet jo at dette er samletråden om LN-NGD. Men ser på Flightradar24.com nå. Har Norwegian hentet tilbake dette flyet ??? LN-NGD har akkurat landet på OSL.
Vet jo at dette er samletråden om LN-NGD. Men ser på Flightradar24.com nå. Har Norwegian hentet tilbake dette flyet ??? LN-NGD har akkurat landet på OSL.
Når man er inne på LN-NGD her på denne tråden. Jeg har fått laget og kjøpt meg en LN-NGD modell nå. I scale 1:200 og metall. Og med di blå bokstavene på flykroppen. LN-NGK er i bestilling å
Når man er inne på LN-NGD her på denne tråden. Jeg har fått laget og kjøpt meg en LN-NGD modell nå. I scale 1:200 og metall. Og med di blå bokstavene på flykroppen. LN-NGK er i bestilling å
Vi har ingen egen nettside desværre, men som nevnt over, så kan du kontakte oss på Facebook foreløpig. Det er Bob Andreas Winje som står for produksjon av flyene
Må sende en STOR Takk til Bwings som har fullført jobben og laget meg 2 stk flotte helhvite Norwegian modeller nå. LN-NGD først og så LN-NGK. Takk igjen Bwings.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.